Dames wie heeft dit ook. Ik had alle symptomen van zwanger zijn, de dag van innesteling was ik misselijk en had ik wat buikpijn. Mijn borsten waren heel gevoelige en opgezet zo ook mijn tepels. En dan krijg ik 4 dagen voor m’n verwachte menstruatie een bloeding. Dacht zal wel innestelingsbloeding zijn maar helaas het werd steeds meer. Inmiddels ben ik nog steeds aan het bloeden maar geen krampen. Mijn testen zijn negatief en inmiddels zijn m’n borsten ook weer terug naar hun formaat. Ik dacht dat het deze keer eindelijk gelukt was. Hoe gaan jullie hiermee om dat je lichaam je zo in de maling neemt. #teleurgesteld

De echt goed merkbare zwangerschap symptomen komen pas na NOD. Gevoelige borsten gaan vaker vooraf aan menstruatie.
Het kan wel een zwangerschap symptoom zijn, maar nog niet zo vroeg in de zwangerschap.
Wanneer je echt zwanger bent, weet je achteraf ineens, dit of dat, was een aanwijzing. Maar de symptomen zijn voor NOD nog heel licht, en kunnen nog van alles betekenen.

Het is heel natuurlijk dat je aanwijzingen zoekt. Maar het levert voornamelijk teleurstelling en stress op.

Terug
Bovenaan