lichaams temperatuur tijdens zwangerschap?

hallo allemaal.
weet 1 van jullie misschien wat ongeveer je lichams temperatuur is als je zwanger bent?
Ik heb van mijzelf al een basale temp van 36.7
 groetjes femmely

Ik weet niet wat je temp precies is bij je zwangerschap, ik hoorde
altijd dat een vrouw die zwanger is het wel snel warm heeft. Nou bij
mij was da dus niet zo....ik had het altijd koud!!! Terwijl mijn ijzer
wel goed was.

Ach ja niet iedereen is hetzelfde als de grote massa...

groetjes Claudia en Maud-je

Hey.

Je temp. gaat na je eisprong een paar tiende omhoog.
Als jou normale temp. 36.7 is dan is hij na je eisprong boven de 37.0
Als je niet zwanger bent dan gaat hij rond je NOD weer naar beneden, ook kan  je temp.  tijdens de innesteling omlaag gaan en gaat daarna weer omhoog.
De lichaamstemp. is bij iedereen verschillend, je kan daardoor natuurlijk niet precies zeggen wat je temp. is tijdens een zwangerschap.
Denk je dat je zwanger bent?

Groeten van Miena.

Ik weet niet hoe hoog je temperatuur is als je zwanger bent, ik denk dat dat per persoon verschilt....

Ik snap het nut van temperaturen niet.....wij hebben gewoon om de dag geklust en na 8 maanden had ik een positieve test in mijn handen.....
en de test lijkt mij nog steeds het makkelijkst om te bekijken of je zwanger bent....

Groetjes Randy

hoi miena en de anderen natuurlijk.
ik weet niet of ik zwanger ben en heb niet veel ervaring met het temperaturen.
maar mijn temp s morgends is tegenwoordig zo'n 36,8/36,9 en smiddags 37,8.
ik heb wel veel getrek in mijn onderbuik ter hoogte van mijn baarmoeder maar ik zou pas over anderhalve week mijn nod hebben.

grpetjes femely

Hallo!!!

Het is inderdaad zo dat je temperatuur dan een paar tiende omhoog gaat.
Maar,je moet je temperatuur meten 's morgens voordat je bent opgestaan de hele cyclus pas dan is het betrouwbaar.
Sommige denken dat als de temperatuur opeens hoog is dat ze dan vruchtbaar zijn,maar dan is het al te laat.

succes,groetjes cent

Terug
Bovenaan