lichaamsgeur

Hallo meiden,

Ik heb een beetje een genante vraag voor jullie. Maar is het iemand opgevallen de laatste weken een "sterkere" lichaamsgeur te hebben. Mijn vriend zegt regelmatig tegen me dat ik weer zo ruik, terwijl ik toch echt goed voor mezelf zorg qua douchen en smeerseltjes e.d. Niet leuk om dit elke keer weer te moeten horen, zeker als ik al zo hormonaal belast ben met emoties !!!!! Ik weet eigenlijk ook niet wat ik eraan kan doen, behalve dan dagelijks te douchen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben, en waar zou dat aan kunnen liggen; hormonen misschien???
Soms vind ik het zo genant als hij er weer eens wat van gezegd heeft dat ik 's avonds ook nog maar weer een keer ga douchen omdat ik me hierdoor zo opgelaten voel.

Hopelijk is er iemand die tips voor me heeft want dit dagelijks te moeten horen is helemaal niet leuk...!!!

Groetjes Do

leuk zijn mannen he die flappen dat er zo even uit en jij zit er maar mee
denk dat het we; normaal is hoor ook door de warmte enzo
ik zweet wel meer vooral snachts wil wel elke dag me bed verschonen
maar heb mijn man nog niet horen klagen
denk dat er niks aan te doen is wachten tot je lekker bevallen bent en het snel weer over gaat

Hoi Do,

Heel herkenbaar. Ik vind mijn eigen geur ook veranderd en mijn vriend vind dat ook. Hij vind het alleen zoet ruiken en dat komt wel wat liever over dan dat jouw man het bracht. Ik las elders op dit forum over het zoet ruiken van vruchtwater. Zouden we misschien wat vruchtwater uitzweten, ha ha...? Ik hoop maar dat het erbij hoort. Ik probeer niet al te veel andere geurtjes op te smeren en zo zodat de kleine mijn geur straks goed herkent en daar geruststelling uit vindt en dat de borstvoeding dan ook goed gaat.

Succes ermee en vraag maar of hij het wat vriendelijker wil brengen of anders maar niet... :).

Monika

Hoi Dartel,

Ik heb echt nog nooit van mijn leven zweetvoeten gehad, maar nu drijf ik zelfs uit mijn slippers! Bah! Ik vind mezelf zo stinken!
Mijn vriend zegt er niks over, maar ik zeg het zelf zo vaak dat hij het niet meer hoeft te zeggen, denk ik!
Je kan er niks aan doen, net als aan de humeurwisselingen en dat soort dingen...

Straks gaat het weer over!
Sterkte en laat deze berichtjes maar even aan je vriend/man lezen ;-)

Groetjes, Kaskes

Ik ben blij dat ik niet de enigste ben die hier last van heeft, blijkbaar hoort het er dus wel gewoon bij, maar ja in alle boeken die ik lees, lees ik hier nooit wat over.....

Hopelijk heb ik er niet al te lang meer last van, nu vandaag precies 39 wkn dus wie weet....???

Thanx voor de reacties en succes allemaal met de komende bevallingen!

Groetjes Do

Hoi Do,

Herkenbaar hoor, ik heb er ook last van! Ik transpireer heel veel en mijn urine ruikt heel sterk zelfs zo erg dat ik soms wel 3 keer per dag een schone onderbroek aantrek! Ik douche ook elke dag en smeer mijzelf in en gebruik ook dagelijks  een geurtje dus daar kan het niet aan liggen maar genant is het wel! Een troost, zodra je bevallen bent zijn dit soort klachten (en vele anderen) vrijwel direct verdwenen is mijn ervaring dus daar hou ik me nu ook maar weer aan vast!

Suc6 met de laatste loodjes!

Groetjes,

Puk  

Terug
Bovenaan