Lichaamsgeuren!

Hallo allemaal,

Ik ben nu 21 weken zwanger en ik heb eigenlijk geen last van geuren. Sommigen hoor je over allerlei vieze bakgeuren of dat ze parfums ineens niet lekker meer vinden ed... ik heb dat totaal niet, maar ik erger me constant aan lichaamsgeur. Vooral van mijn man! Ik ruik alles! 's Ochtends heeft iedereen er last van natuurlijk, maar ik denk het soms al op een meter afstand te ruiken en met knuffelen ruik ik ook vanalles... zweetluchtig, mondluchtjes... ik ruik altijd wat. Terwijl mijn man zich altijd goed verzorgd en echt zijn best doet om fris te blijven. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook, maar nu wel veel erger.. gelukkig was ik het na de geboorte snel kwijt.. maar ik vind het echt niet leuk!!

Wie herkent dit en wat doe je er aan... ??? Het gaat ten koste van mijn libido en knuffelgehalte!
 
hier ook een sterk ontwikkelde geur, maar dan wel voor alles. Mijn man durft amper koffie te drinken als ik er bij ben *oeps*

Ruik echt alles overal doorheen... soms praktisch, soms niet... en idd... enige wat helpt is bevallen, maar daar zou ik nog maar even mee wachten als ik jou was ;-)
 
Ik heb nu voor de eerste keer dat ik mijn man anders vind ruiken, heb ik niet eerder gehad, niet stinken ofzo, gewoon anders!
Maar ik denk dat je er verder weinig aan kan doen!
Groetjes
 
Same here!!

Heb je zelf ook dat je jezelf sneller ruikt? In ene stinkt mijn zweet (terwijl ik voor de zwangerschap nooit een druppel gezweet hebt), ik ruik uit mijn mond en dan indd een ander!

Naar de supermarkt is een drama!! Iedereen ruikt zo sterk! Van mijn man kan ik het nog wel hebben maar niet van vreemde mensen!

Gelukkig zit ik alweer op 36 weken.. en ben ik er hopelijk snel vanaf! Ik neem vaak nog wel eens een heeeeeeeeeele sterke kauwgom... die brand zo erg in mijn neus dat ik automatisch door mijn mond ga ademen! Dat, en het feit dat het zoooo superfris ruikt, ruik ik een ander minder! Tis te proberen!
 
Heb niet echt een sterkere geur vermogen.. ik kan alles nog koken en mijn vriend ruikt heerlijk... :D

behalve als hij zijn werkschoenen uittrekt... normaal rook ik dat dus niet, en nu ga ik zowat elke dag over mijn nek als hij ze uittrekt...

 
Terug
Bovenaan