lichamelijke klachten

hallo,

Sinds 1 januari ben ik gestopt met de pil, mijn menstruatie verloopt redelijk voorspelbaar(cyclus +/- 29 dagen)..alleen heb ik sinds mijn vorige menstruatie diverse lichamelijke klachten die ik zo 1,2,3 niet thuis kan brengen, de vorige maand begon dat op dag 14.. pijnlijke borsten, misselijk,pijnlijke onderbuik, trekken , veel plassen, en na het plassen een erg pijnlijke blaas..ook 's nachts heb ik hier heel veel last van..Na mijn menstruatie trok dit weg.. In deze periode heb ik het weer.. rond dag 14 weer begonnen..Heeft iemand hier ervaring mee? kan ik t afschuiven op pms?

Hoi Simone,
ik ben ook sinds januari van de pil en heb ook een paar verschijnselen van wat jij beschrijft. Pijnlijke borsten, opgezette buik, veel plassen. Begint bij mij ook ongeveer op de helft. Ik wijt het maar aan de pil, weet het ook niet........
Kan je dus ook niet echt verder helpen, ik gooi het ook steeds op pms.
Hoop voor je, en mezelf, dat het binnenkort ophoudt want het lijken wel zwanger-zijn kwaaltjes.
Groetjes Hendrika

Ja vorige maand meende ik haast zeker zwanger te zijn..was wel een paar dagen overtijd.. Vervelend al die kluchten, maar ik moet zeggen dat ik hierdoor wel minder gefixeerd ben op t al of niet zwanger zijn.. de klachten zeggen nu niet zoveel over wat t kan zijn..natuurlijk blijft de stiekume hoop wel op de achtergrond!

Jij ook heel veel succes verder!

Terug
Bovenaan