Lichamelijke klachten

<p>Sinds mijn bevalling (bijna 5 maanden geleden) kamp ik met pijnklachten.</p><p>Druk op mijn bekkenbodem (dit gaat langzaam vooruit), inwendige pijn, pijn in mijn rug en heupen en op een bepaalde plek in mijn ruggenwervel. Ik heb bekkenfysiotherapie maar kom hier totaal niet mee vooruit. <br />Daarnaast heb ik veel last van buikpijn en rond mijn menstruatie zijn alle bovenstaande klachten zo heftig dat ik bijna niet kan functioneren. <br />Is er iemand die met soortgelijke klachten heeft gekampt en er op een andere manier vanaf is gekomen dan met bekkenfysiotherapie? <br />Andere tips/aanraders?</p>
 
Voor je rug een manueel therapeut. Je kunt eventueel de podcast van Nina Pierson luisteren (mamaen de podcast) toevallig laatst 1 over bekkenbodem klachten daar had ik best veel aan. Klinkt alsof je teveel hebt gedaan in je herstel? Ik ben zelf ook meteen weer vanalles gaan doen hierdoor veel vage klachten gekregen oa druk, lichte verzakking en bepaalde rugpijnen. Ook lang bij een fysio gelopen, niks aan gehad. Nu hoogzwanger van nr 2. Deze keer hopelijk beter herstellen en daarna op zoek naar een goede professional om dit te fixen. Vind het zo zonde om mn leven zo te laten beperken hierdoor. 
 
Heb een beetje het zelfde als jij maar wel "pas" een kleine twee maanden geleden bevallen. Een goede bekkenfysio kan misschien helpen, ze zijn niet allemaal even kundig heb ik helaas al gemerkt. Osteopaat wordt me ook door veel mensen aangeraden. Verder je bekken zo min mogelijk proberen te belasten. Maja ik moet ook nog zien hoe het verder zal gaan dus echte tips heb ik niet.
 
Terug
Bovenaan