lichamelijke klachten

Wie hebben er nog lichamelijke klachten?
Ik heb dagelijks nog wel wat last van mijn buik een soort ongi pijn maar dan wat hoger in mijn buik en is ook snel weer over.
Verder denk ik dat ik teveel doe of te weinig eet want ben af en toe wel wat licht in mijn hoofd maar heb ook veel last van mijn nek.
Verder heb ik nog weinig eetlust ik eet wel maar niet echt veel,en ik doe het niet om af te vallen.

 
Dat ongi gevoel heb ik niet ik vind mijn vloeien dan ook best meevallen had nooit durven dromen dat ik zou zweren bij tena lady. Wel heb ik ook bijna geen eetlust ik eet omdat ik weet dat ik moet eten maar heb eigenlijk geen honger. Dat andere kan natuurlijk ook komen omdat ik keizersnede heb gehad en ik andere pijn heb.
 
Ik zit nu in de 6e week na de (spoed)keizersnede en het gaat steeds beter. Soms nog een trekkend gevoel in de wond en ik merk het 's avonds als ik teveel heb gedaan.

Sinds gister ook mijn eerste menstruatie op gang gekomen, dat is wel minder vind ik .. Die ongi pijnen heb ik niet gemiste de afgelopen 9 maanden haha

Eetlust is ook minder bij mij, ik vergeet af en toe dan ook te eten whaha
 
Hier na 6 weken ook nog last van mijn lichaam. Mijn rug laat me nog vaak in de steek. Volgens mij heeft die een flinke opdonder gehad van deze laatste zwangerschap. Verder nog regelmatig last van mijn buik/baarmoeder, nog geen menstruatie gehad, maar dat zal vast en zeker niet lang meer duren. Mijn eetlust is nog ver te zoeken, ik eet omdat ik moet eten, niet omdat ik honger hebt. Ook begint de zwangerschapsdementie nu echt toe te slaan bij mij, ik vergeet werkelijk alles! Maar, voor de rest gaat alles perfect!
 
ik hoor hier eigenlijk helemaal niet thuis maar zat me een beetje te vervelen :)

wilde even een tip geven : als je je licht in je hoofd voelt, kan een zout dropje wonderen doen op dat moment!
probeer het maar eens.

groetjes,do
 
Verminderde eetlust hoort er nog bij dus fijn dat er meerdere zijn die het hebben.
Ik ben ook nog niet ongesteld geweest maar ja het is ook nog maar 4 weken geleden dus we wachten rustig af.

Dotjuh: bedankt voor de tip ik zal het eens proberen.
 
ik heb ook veel lichamelijke klachten,pijn aan mijn rug en schouders .
hoofdpijn moe zijn,het vraagt toch wel veel van een vrouwenlichaam zo een zwangerschap en bevalling!
 
hormonen die nog in balans moeten komen!

ik heb heeeeel veel klachten tijdens de zwangershcap gehad en op momnet dat de placenta eruit ging waren alle hormonale klachten ook klaar

de verminderde eetlust was er eentje van, kan dus daar nog goed van komen, zeker de dames met ks, dan is het niet natuurlijk gegaan en duurt het langer voor je lichaam snapt dat het voorbij is
en onderschat ht niet, het is een aanslag voor je lichaam
ik ben blij dat ik weer paar honderd meter kan lopen maar lig elke middag wel in bed

oja de vorige keer duurde het bij mij 7 maand voor ik ongesteld werd! tis dus ff afwachten hoelang het nu gaat duren.
Zegt trouwens niks over vruchtbaarheid hoor!
 
Terug
Bovenaan