lichamelijke verschijnselen

A

Anoniem

Guest
Ik heb een vraag aan jullie, sinds ik gestopt ben met de pil vorig jaar augustus heb ik allerlei verschijnselen gehad die ik niet kan plaatsen en ook nergens kan terugvinden in boeken en op internet dat het vaker gebeurt.
Last van humeurigheid, arme man van mij, groeiende borsten (groot verschil) ongeveer twee weken voordat ik ongesteld moet worden en dat neemt weer af als ik ongesteld ben geweest ongeveer een week dus. Harde en gevoelige tepels ook ongeveer een week of twee en dan gaat het weer weg. Extreme vermoeidheid, dat wordt inmiddels wel iets beter.

Wie heeft hier ook last van of van gehad, na het stoppen met slikken van de pil, ik slikte marvelon. En gezien de bovenstaande verschijnselen heb ik al meer dan eens gedacht dat ik dan nu echt zwanger was, alleen elke keer helaas, niet dus.

Alice

Hoi Elles (Alice),

Ja............ik heb ook wel verschillende verschijnselen gehad, maar of die nou kwamen door het afkicken van de pil of door..............???

Ik ben ik oktober gestopt met de pil, vorige week had ik allerlei verschijnselen (gevoelige borsten/tepels, krampjes, harde buik, extreem moe......)
Ik had het idee dat ik zwanger was (da's niet gek toch?, maar dat bleek snel genoeg niet zo te zijn.
Je lichaam kan je goed in de maling nemen.
Ik kan alleen maar zeggen dat er ontzettend veel vrouwen "afkickverschijnselen" van de pil hebben. Dat uit zich heel verschillend.
Iedere vrouw is toch weer anders.

Groetjes,

SUUS

Hoi Elles,

Ik ben ook in augustus gestopt met de pil en moet zeggen dat je klachten me erg bekend voorkomen. Ik heb ook voor de menstruatie erge last van mijn borsten en dit verdwijnt dan weer zogauw de duivels geweest zijn. Verder heb ik veel last gehad van hoofdpijn en was ik (nu nog met periodes) echt niet te genieten. Ik heb ook erg veel last gehad van vermoeidheid, kwam als ik vrij was mijn bed niet uit voor 12 uur en bleef dan het liefst nog liggen. Toen de winter eraan kwam heb ik maar gezegd dat het een winterdip is, maar het was voor die tijd ook al.
Ik heb ook al die tijd vaak last van mijn buik, de ene keer is ie kei hard de andere keer rommelt ie flink. Ben ook erg winderig geworden sinds die tijd.

Ik heb wel een andere pil gebruikt "meliane" heet hij.

Hoop dat je hier iets aan hebt, volgens mij moet je ook echt afkicken van die troep. Heb het wel gemerkt vooral in het begin. Eerst had ik echt weinig behoefte aan vrijen en sex, maar toen ik gestopt was had ik ineens zoveel meer zin en dat is echt niet alleen omdat ik zwanger wil worden.

Groetjes leeuwtje

hoi Elles

het komt mij ook allemaal bekend voor en elke keer wordt ik weer ongi.
ik slikte de pil al   11 jaar lang (microginon 30) maar sinds ik gestopt ben heb ik ook allerlei klachten die op een zwangerschap wijzen. maar telkens ben ik het niet.

liefs jessica

ben ik nog ff, heb ook veel last van mijn huid gekregen, heb nu een huidaandoening in de vorm van bultjes en roodheid in mijn gezicht en het is geen acne. Weet niet zeker of dit er wel mee te maken heeft, maar is ook pas gekomen toen ik stopte met de pil.

He meiden,

Dank jullie wel voor jullie reacties, nou weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben die door haar lichaam elke periode in de maling wordt genomen. Ik weet inmiddels dat ik mij weinig van deze verschijnselen moet aantrekken en daardoor niet meer moet gaan hopen dat het nu echt zover is. Zodra ik echt een paar dagen of een week overtijd ben, dan wil ik weer eens testen, maar goed dat duurt weer even aangezien de rode duivels zich maandag juist weer hebben gemeld en ik dus moet wachten tot in ieder geval 17 april.

Liefs Alice

Ha Elles ,Alice,

Ik heb 10 jaar de dianne 35 geslikt. Elke maand heb ik rond mijn eisprong tot aan mijn NOD super gevoelige tot pijnlijke borsten. Verder zien mijn tepels er ook groter uit. Ik had hier nooit last van voorheen...
Zo zie je maar, veel wordt niet vermeld in de boeken, maar hier op het forum blijkt dat wij niet de enige zijn...
Groetjes J
Ennuh, succes!

Terug
Bovenaan