LICHT 2E STREEPJE BINNEN 3 MINUTEN MAAR NA 10 MINUTEN INEENS VERDWENEN!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik lees al een poosje mee en dit is pas de eerste keer dat ik er zelf wat neer zet.
Zit met het volgende probleem.Zoals ik in mijn topic geschreven heb had ik binnen 3 minuten 2 streepjes.1 welliswaar nog wat licht,maar na 10 minuten was die ineens verdwenen en zou ik dus volgends de test niet zwanger meer zijn!!
Ik vind het heel erg vreemd.Iemand die dit ook al is mee gemaakt heeft??
Groetjes fem,

Hoi,

ik denk dat je gewoon nog een test moet doen en als die het ook niet goed doet, je arts opzoeken. Ik heb ook geen idee waarom een streepje verdwijnt. Je zou denken dat die test niet goed is ofzo.
Succes!

Hoi,

bij mijn clear blue test stond in de beschrijving dat je na 10 minuten het resultaat niet meer af mag lezen. (er stond wel zelfs een week later nog steeds hetzelfde).
Ik zou gewoon over een paar dagen nog een test proberen.

Veel succes!!

Groetjes poeh

Hoi hoi.
Ik had een eigen merk test van DA.
Ja ik denk dat ik morgen nog maar een test koop(van kruidvat of zo,ze zeggen dat die erg goed zijn) en maar kijken wat die zegt.
Vond het gewoon zo vreemd.De streep (wel een lichte) was er echt en heb m toen ik zeker wist dat ik m had gezien even weggelegd.Even laten .een minuut of 10 was die streep echt helemaal weg.Zo Weird!!
Maar goed ik probeer het morgen nog is en anders vraag ik de HA of ik bloed mag prikken denk ik.

Groetjes fem

Hey Fem, bij veel test verdwijnt de uitslag en staat ook duidelijk in de handleiding dat je na zo'n tijd niet meer van de test uit mag gaan. Maar je kan altijd morgen nog een test proberen. Wanneer was je nod? Succes!

Gr. Nathalie

Hoi,

Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik een positieve predictor test en moeders voor moeders heeft nog een test gedaan. Beiden testen heb ik bewaard en zijn nog steeds positief! Mijn zoontje is nu 18 maanden!

Het is dus wel heel vrmeed dat het streepje zomaar verdwenen is. Ik zou er morgenvroeg nog eens een tetsje tegeaan gooien!

Succes ermee!

Hoi Hoi,

Ik vind het ook wel erg vreemd hoor dat het streepje verdwenen is. Mijn dochtertje word woensdag 4jaar en de testen die ik toen heb gedaan zijn nog steeds positief. Ik zou morgen dus ook maar ff een nieuwe test doen en anders ff naar de HA gaan voor een bloedtest.

Liefs xxx

Bij de Predictor testen staat ook op dat de uitslag zichtbaar blijft meiden, dat maakt wel een verschil.

Terug
Bovenaan