Licht bloed slijm verlies maand na miskraam

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo allemaal, Even kort voorstelrondje. In de zomer van 2018 is PCOS vastgesteld. Dmv Clomid ben ik in oktober zwanger geraakt en in juni 2019 bevallen van een zoontje. De eerste menstruatie was juni 2020 en daarna enorm onregelmatig ongesteld. 24 december had ik een positieve test, maar diezelfde nacht is het al fout gegaan. Week later negatieve test. Nu had ik afgelopen zaterdag 16 Jan en zondag 17 Jan heel weinig lichtroze slijmverlies. Dit herken ik niet. Zojuist ook een klein beetje. Herkent iemand dit? 8 Jan hebben wij seks gehad. Kan het dat ik toen toevallig een eisprong had en dat licht slijmverlies innestelingsbloeding is? Of heb je vaker slijmverlies met bloed 3/4 weken na een miskraam?</span></p>

Ik heb 9 januari een miskraam gehad met 10 januari een spoedcurretage erachteraan omdat het bloedverlies niet wou minderen. Het is voor mij dus nog geen 3/4 weken geleden, maar bloederig slijm heb ik nog met enige regelmaat en de gynaecoloog vertelde mij dat het tot een week of 6 kan aanhouden. Bij mij was het vruchtje met ruim 9 weken gestopt met groeien en met zo'n 13-14 weken kwam de miskraam op gang, dus kan natuurlijk dat het bij mij door de termijn langer aanhoudt.  Maar wel gek natuurlijk als het al een tijdje weg was. Misschien binnenkort toch maar eens een zwangerschapstest doen? Hopelijk mag de volgende zwangerschap wel weer goed gaan!

Terug
Bovenaan