Licht bloed verlies

A

Anoniem

Guest
Hallo dames.

Ik had op dinsdag 2 november mn laatste menstruatie.
2 weken later (15, 16 nov) ben ik dus veel gaan klussen enzo, en nu afgelopen zondag (21nov) had ik echt last van mn rug en elke keer als ik ging zitten voelde ik een soort pijn in mn onderbuik...

Dus ik dacht dat dit misschien wel een innesteling kon zijn, maar nu vandaag 27 november, heb ik dus heel licht een beetje bloed verlies een heel klein beetje.

Ik heb gister sex gehad (sorry voor de details) dus ik vroeg me af, kan ik daar wat van na bloeden of is het gewoon mn menstruatie die wat eerder is gekomen?
Heeft iemand daar ervaring mee?

Hopen dat het weg blijft en dat ik dinsdag positief test!

groetjes

ohja wil er nog even bij zeggen dat ik geen buik krampen heb of iets... :)

Hoi Nelleke!

Heel toevallig: heb ook 2 november mijn laatste menstruatie gehad!

Maar zat ff te denken... is nu as dinsdag testen dan niet te vroeg.... ( hoop natuurlijk zelf ook zwanger te zijn maar ik ga denk ik wel later testen......)
kan ook zijn dat ie dan negatief is omdat het te vroeg is .. en je bent toch zwanger.. dat zou jammer zijn!

Maar het kan volgens mij ( ben bezig met de 2de ronde ) wel een innestelling zijn.. maar heb er ook niet mega veel verstand van !

ben je normaal gesproken heel regelmatig dan? of ben je wel eens vaker wat eerder ongesteld geworden..?

hoop echt dat je positief test !!! ik duim voor je!

niet om je valse hoop te geven natuurlijk, maar die kleine bloeding kan ook door het vrijen komen, wanneer je wel zwanger zou zijn. je baarmoeder is dan beter doorbloed en dan kan het gebeuren dat er tijdens het vrijen een bloedvaatje knapt.
Ik duim voor je dat dit het is.

hoi essiej

http://www.predictor.nl/zwanger-worden/online-biologische-klok/

via deze site kan je zien wanneer je het meest vruchtbaar bent en wanneer je kan testen!
En bij mij staat er dat ik dinsdag dan al kan testen en dat klopt dan ook want dat is precies 2 weken na de 'bevruchting' Er staat dan ook precies wanneer je je innesteling kan hebben.

En bij mij kloppen alle data's zeg maar.
2 nov. ong.
16 nov. eisprong
21 nov. innesteling

En de 21ste had ik ook last van mn onderrug en beetje zeurend gevoel in mn buik...

En ik ben normaal gesproken heel regelmatig ongesteld dus ik vind t echt raar! maar mama conny zegt net dat het misschien ook door de sex kan komen? =D dat hoop ik dan maar.
Wel grappig dat we dezelfde cyclus hebben hihi.

Ik ga dinsdag testen, of misschien wel maandag met de vroege zwangerschaps test?

groetjes

En mama conny, dankje wel voor je reactie stelt me een beetje gerust!

Hopen dat het niet aan blijft houden natuurlijk!
Ik zal morgen nog even reageren of het is op gehouden!

Succes jullie ook

Nelleke.......alvast heel veel succes! Ik hoop het voor je!

hee nelleke!

okeej, das helemaal mooi! Dan gewoon testen inderdaad... ga het dan misschien ookk al wel proberen!! Aangezien we dezelfde cyclus hebben! Echt grapppig wel ja!

bedankt voor de link.. ga er gelijk op kijken!

ik hou het hier in de gaten om te volgen of je positief hebt getest.. ik zou zeggen ( zonder je teveel hoop te geven ) het klinkt positief!!

Spanned nog ff een paar daagjes! Zal aan je denken!

groetjes!

Terug
Bovenaan