Licht bloedverlies kan dat kwaad?

Hallo dames,

Ik maak me een beetje zorgen want ik heb nu al voor de tweede avond achterelkaar een heel klein beetje bloedverlies. Vanmorgen was er niets meer dus ben ik niet gaan bellen maar nu is het weer een beetje en ga ik me toch gekke dingen in mijn hoofd zitten halen. Morgenochtend ga ik dus zeker weten bellen met de verloskundige.
Ik ben nu 9 weken en 1 dag zwanger (van de 2e) en voel me tot nu toe eigenlijk prima. Zo goed zelfs dat ik af en toe zelfs twijfel of ik wel zwanger ben. Maar zoals ik al vaker heb gelezen op dit forum zijn er meer dames die dat hebben.

Ik heb voor volgende week vrijdag een afspraak voor de termijn echo maar ik hoop dat ze die morgen al kunnen doen dan heb ik tenminste wat meer zekerheid want nu blijven de doem scenario's door mijn hoofd spoken.....

Zo dit wilde ik even kwijt en nu maar hopen dat het slapen een beetje gaat lukken vannacht....

Groetjes San

 
He bah wat maakt je dat onzeker he?
Maar het kan gewoon allemaal goed zijn hoor, zelf heb ik bloedverlies gehad bij 6 weken en 1 dag, een dag lang verloor ik bloed. Dag later was het voorbij. Maar bij 6 weken en 5 dagen had ik weer zo'n dag. Ik gaf de moed al bijna op ( heb al eens een miskraam gehad)
Ik was op vakantie in mallorca dus kon de verloskundige ook niet bellen, toen we thuis kwamen natuurlijk gelijk gedaan en mocht ik voor een echo toen ik 8 weken en 4 dagen was. Alles was toen gelukkig goed!!
Ik hoop dat het bij jou ook gewoon goed is!! En dat je snel voor een echo mag want die onzekerheid is niks.

Liefs Janneke
 
Hoi San,

Was het echt helder bloed, of gemengt met afscheiding??
Ik zelf heb veel bloedverlies gehad in de vorm van afscheiding. Bij mij blijkt er dan een adertje te knappen aan de baarmoedermond. Dus dat is heel onschuldig. Tijdens mijn vorige zwangerschap is hier onderzoek naar gedaan, want moest telkens bedrust houden, en dat vond ik helemaal niet fijn want ik voelde me helemaal goed.
Nu in deze zwangerschap heb ik er weer last van, maar maak me er nu geen zorgen meer om.
Maar als het echt veel en helder bloed is, zal ik als ik jou was de vk even bellen.

Groetjes, Ris
 
Hoi allemaal,

ik ben hardstikke blij want ben vandaag 6 weken zwanger. Vorig jaar mei heb ik een miskraam gehad met 11 weken. Dat was voor mij een ontzettende klap, want ik heb me tot op die dag ontzettend goed gevoeld. Na maanden van opnieuw proberen is het nu dan eindelijk weer gelukt, maar ik ben ontzettend onzeker of het deze keer wel goed zal gaan. Natuurlijk weet ik dat ik daar niet van uit moet gaan, maar ik heb zo'n ontzettende buikpijn en dat helpt natuurlijk niet echt om positief te blijven. Ook heb ik steeds het gevoel dat ik bloed aan het verliezen ben en dan ga ik naar de wc en is er gewoon niks. Ik word gewoon niet goed van mezelf en vroeg me af of iemand van jullie hier ook ervaring mee heeft.

groetjes rossi46
 
Sorry sannie,

Was jouw verhaal aan het lezen en besloot toen ook mijn verhaal te doen, maar ik zie nu dat ik op jouw verhaal heb gereageerd.

Ik wil je veel sterkte toewensen

rossi46
 
Hoi dames,

Bedankt voor jullie reacties. Het doet me goed om te lezen dat het toch allemaal goed kan gaan. Je gaat idd zo enorm twijfelen aan alles.

Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld en mijn verhaal gedaan en die vertelde ongeveer hetzelfde als jullie. Zolang er alleen een klein beetje bloedverlies is en er geen buikkrampen bij zijn dan kan het niet zoveel kwaad. Waarschijnlijk is er idd een haarvaatje in mijn baarmoedermond gesprongen door een keer te niesen of wat hard te persen. Ik ben wel een klein beetje gerustgesteld. Alhoewel ik wel continue denk dat ik iets voel en dan weer naar het toilet ren om te checken....Als het bloedverlies erger word moet ik wel gelijk bellen. Mijn afspraak voor de 1e echo is gewoon blijven staan voor komende week vrijdag. Dus nog 1 weekje wachten en dan hoop ik een mooi hartje te zien kloppen....Wat zal deze week lang gaan duren...

Groetjes San
 
Terug
Bovenaan