licht bloedverlies, vk bellen ?

Vanmiddag op het werk zag ik ineens dat ik wat bloedverlies had. Ik weet dat het in de eerste weken kan. Maar is dit een reden om contact op te nemen met de verloskundige? Ik heb volgende week donderdag de intake staan en dan krijg ik ook een echo. Maar ja, heeft het zin om al eerder hiervoor aan de bel te trekken? Misschien als het heftiger wordt? Dit is mijn derde zwangerschap en eerder heb ik dit niet meegemaakt. Toch wel even schrikken. Iemand daar ook ervaring mee?

Hallo Linda3,

Ik heb hier geen ervaring mee, maar als het vaker gebeurt zou ik wel eerder bellen of als er zwaarder bloedverlies is. 1x een klein beetje kan niet zo'n kwaad. Kan zijn omdat je gisteren misschien sex hebt gehad of bij de ontlasting iets te hard gedrukt.

Ik zou me nog geen zorgen maken als ik jou was.

Liefs Wendy

Hoi Linda,

Ook ik heb geregeld wat bloedverlies. Niet heel veel maar toch elke keer weer genoeg om me het apuzuur te schrikken. Volgens de vk is een beetje bloedverlies de eerste maanden heel normaal. Alles is namelijk zo doorbloed in je vagina dat idd sex, of te hard drukken bij ontlasting al voor een bloeding kan zorgen.
Zolang het niet samen met hevige buikpijn is zal ik me niet al te veel zorgen maken.
Maar is het de eerste keer en je voelt je er onzeker bij bel dan gewoon de vk even. Misschien kunnen ze een echo maken om je bezorgdheid wat weg te nemen.

Liefs,
Chan

Hoi Linda,

Ook ik heb geregeld wat bloedverlies. Niet heel veel maar toch elke keer weer genoeg om me het apuzuur te schrikken. Volgens de vk is een beetje bloedverlies de eerste maanden heel normaal. Alles is namelijk zo doorbloed in je vagina dat idd sex, of te hard drukken bij ontlasting al voor een bloeding kan zorgen.
Zolang het niet samen met hevige buikpijn is zal ik me niet al te veel zorgen maken.
Maar is het de eerste keer en je voelt je er onzeker bij bel dan gewoon de vk even. Misschien kunnen ze een echo maken om je bezorgdheid wat weg te nemen.

Liefs,
Chan