Licht bloedverlies

<p>Ben nu 4+3 weken zwanger en kreeg vandaag wat bloedverlies bij plassen, eerst bruin maar later het idee dat wat roder werd. Nu zijn mijn zwangerschapstesten ook nog niet echt knallend geweest.</p><p>Lees op internet dat een bloeding regelmatig voor komt maar omdat de testen ook nog niet echt een knallende uitslag hadden maak ik me toch zorgen. </p><p>Iemand met ervaring of kennis?</p>
 
Hoi chantiie,
Bloedverlies is lastig en je wordt er onrustig van. Maar het kan nog alle kanten op. Toch nog even geduld hebben en over een aantal dagen weer een test doen. ;)
 
 
Lastig, want het kan alle kanten nog op.
Probeer over twee dagen nog eens te testen. Is de test dan duidelijker, dan heb je de kans dat het toch goed zit. Blijft het bloedverlies aanhouden, wordt het heftiger/roder en test je over een paar dagen nog vaag/niet knal, dan heb je de kans dat het helaas niet goed zit.
In december 2018 heb ik een hele vroege miskraam gehad. Geen knaltest, maar wel alle testen die ik deed positief. Ineens bloedverlies, toen twee dagen geen bloedverlies en daarna zette het door. Waarschijnlijk niet wat je wilt horen, maar het kan dus gebeuren.
Tevens heb ik bij de andere twee zwangerschappen ook wel wat licht bloedverlies gehad (na de seks), omdat alles beter doorbloed is daar beneden. Bij de huidige zwangerschap was dat ook al erg vroeg, ook rond de 4/5 weken. Dus dat zou het ook nog kunnen zijn.
Succes!
 
Terug
Bovenaan