(licht) bloedverlies

Hallo allemaal,

Na 3 keer een miskraam ben ik voor de 4e keer zwanger (nog maar  5 weken maar toch!). Ik heb een verhoogde kans op trombose vandaar dat ik iedere dag bloedverdunners moet gebruiken. Normaal slik ik ascal (100 mg in poedervorm) maar nu ik zwanger ben moet ik ook een antistolselmiddel prikken. Ik ben nu in totaal 8 dagen overtijd (ik weet het is nog erg vroeg en druf ook nog niet te juigen). Mijn vraag aan jullie: Ik heb wat roze afscheiding (het is geen bloed maar heel licht roze) en buikpijn wat je kan vergelijken met ongesteld worden. Heeft iemand van jullie dit ook gehad of weet iemand hier iets meer over te vertellen en mij advies geven welke stappen ik zou moeten ondernemen. Alvast bedankt!
 
Hoi,

Ik weet niet of het een geruststelling is maar ik heb dat ook gehad....
Dacht eerst dat het fout zou gaan maar ben nu ruim 12 weken en het gaat goed.
Het heeft bij mij tot aan de 7e week geduurd!
Succes!

Groetjes MissM
 
Misschien moet je even bellen met je gyn of met de HA. Wie weet is het een bijwerking van de medicijnen, en dan maak je je misschien wel onnodig ongerust. Maar mij is altijd verteld dat helder rood bloed in combinatie met krampen niet goed is. (heb zelf ook 2x een mk gehad)
Ik hoop dat het niks te betekenen heeft, en dat je een fijne zwangerschap mag beleven!

Groetjes, Kat
 
Terug
Bovenaan