Licht bloedverlies????

A

Anoniem

Guest
Ik zou vandaag (uiterlijk) ongi moeten worden en heb nu een heel klein beetje licht bloedverlies. Moet ik nu rekening houden dat ik gewoon ongi ben of dat dit een innestelingsbloeding is. Ik heb enorme buikpijn, moet steeds huilen en heb net als afleiding maar lopen stofzuigen.

Liefs Victory

Ik zou gewoon even testen :), dan hoef je niet meer zo in onzekerheid te zitten.

Hoop dat ie positief is!

Hoi victory,

Als vandaag de dag is dat je ongi moet worden is dat natuurlijk heel vervelend, zelf had ik 2 dgn van te voren oud bloed verlies maar niet ongi geworden en nu zwanger.
Wil je zelf weten of je zwanger bent of ongi wordt test dan, dna ben je in 1x van je onzekerheid af.
Ik duim heel hard voor je!

Liefs Chantie

Nou helaas toch ongi geworden en op naar ronde 7, ik baal ontzettend! Maar bedankt voor jullie berichtjes....

Liefs Victory

he, jammer..... vervelend gevoel geeft dat.ook vervelend voor je dat je jezelf er zo druk over maakt, aners vlgende keer gewoon even testen. je hebt voor 6 euro al 3 testen incl verzendkosten. deze heb ik nu ook thuis liggen voor als ik in zo'n situatie als jou kom te zitten. dan heb je namelijk gelijk antwoord.b

heel veel sucses in ronde 7!

Inderdad jammer Victory! Probeer wel positief te blijven en er inderdaad niet te veel mee bezig te zijn. Dit werkt in ieder geval niet in je voordeel. Houd er ook rekening mee dat het misschien wel langer kan duren. Een jaar is helemaal niet ongebruikelijk (wij zitten zelf al in ronde 18....). Het kan dan ook alleen maar meevallen als je wel eerder zwanger mag worden. Succes!

Groet,
Julia

Terug
Bovenaan