Licht bloedverlies.........

Hay hay,

Nu sinds twee dagen licht bloedverlies.........aaah! Morgen ben ik uitgerekend!!
Ik ben zo benieuwd wanneer hij komt........vanwege het eerder al verliezen van de slijmprop en dan nu het heldere bloedverlies kan het haast niet lang meer duren zou je zeggen, aan de andere kant kan je best zo nog een week doorlopen............spannend.

Heb afgelopen nacht eindelijk weer kunnen slapen. De kuur tegen de urineweginfectie slaat goddank aan! (ik ben absoluut niet gelovig maar heb van de pijn en de moeheid na 4 nachten wakker op mijn knieën gesmeekt voor één nachtje goede slaap voordat de bevalling echt zou beginnen)

Ben benieuwd!!
Wel steeds harde buiken maar niks raars verders......

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Spannend! Ben blij voor je dat je in ieder geval nog een nachtje lekker hebt kunnen slapen. Al vind ik persoonlijk het slapen best wel een ramp elk uur wakker zijn omdat ik me als een walrus moet omdraaien....
Ik hoop voor je dat je snel bevalt :D
 
spannend spannend, het rare vind ik is dat je gewoon het ene moment zo rustig kan zitten en ander moment kan gewoon je bevalling beginnen heel vreemd lijkt me dat.
Maar komt maar op ben er klaar mee misschien eerst die blaasontsteking ff weg en dan vind ik het wel goed geweest hahaha
 
Terug
Bovenaan