Licht bruin/roze slijmerige afscheiding?

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi, ik moet 18/19 Jan ongesteld worden maar heb sinds gister 15jan en vandaag 16jan wat afscheiding, heel licht roze/bruin en het is echt minimaa wat er zit en met afvegen zie ik niks ( het zit er ook niet elke keer) iemand hier ervaring mee? </p>

hoi helene
ik heb dit 2 maanden terug ook gehad een week voor me nod 
dacht dat t me ongesteldheid was maar ook weer niet
uiteindelijk heb ik een maand over geslagen 
zijn jullie al lang bezig of niet ? 

Hmm dat meen je niet... vervelend steeds dat afwachten.. ik zit nu in ronde 3, heb in sep miskraam gehad.. en jullie 

zeker vervelend
vooral omdat we nu in ronde 11 zitten en mn lichaam me voor de gek hou

vervelend van de miskraam hoop dat voor jullie dat je snel een pracht kindje mag ontvangen 

Men zegt dat het ook bloed van de innesteling kan zijn. Maar dat weet je natuurlijk pas als je die positieve test in handen hebt, hopelijk is dat zo over 2 dagen!

Zelf is ook de 18e mijn nod. Zonet een early test gedaan, kon het niet laten! Helaas negatief. Ik mag nu pas zondag weer testen van mezelf.. als ik dan nog niet ongesteld ben natuurlijk.

Kan inderdaad een innestelingsbloeding zijn. Die komt vaak rondom je NOD (iets ervoor of zelfs iets erna) en zelfs de weken daarna kan je nog wat bloed daarvan verliezen. Ik hoop voor je dat het raak is. Spannend om morgen te testen. ?

Terug
Bovenaan