licht bruine afscheiding 4 dagen voor nod , toch zwanger of niet??

Hoi Dames
en vooral de zwangeren onder ons... ik heb nooit bruine afscheiding voor mijn ongie, en nu 4 dagen voor nod ineens wel , het is mar een klein beetje ,voornamelijk bij het afvegen...heb ook een beetje onverklaarbaar opgeblazen gevoel in mijn buik.

Dames , zijn dit de duivels of kan ik toch nog zwanger zijn , ?????
Ik hunker naar een antwoord, heb een cb test liggen , maar testen is nu toch nog te vroeg???

liefs Daan

Lieve Daan, Ik kan kan alleen mijn eigen ervaring vertellen en die is niet best... Ik heb altijd een soort vooraankondiging van de ongi van bruine afscheiding (minimaal, maar toch). Sorry, ik hoop natuurlijk dat het voor jou wat positiefs betekend. Succes!
Muisje

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een paar dagen voordat ik ongesteld moest worden wel een beetje bloed verloren.
Bij mij was dit niet normaal. Ik vermoed dat het innestelingsbloed is geweest.
In elk geval kan het nog alle kanten op....

nina

Hoi Daan,

ik had  op mijn NOD0-dag ook beetje bruine afscheiding, ook alleen bij het vegen. Had ik nog nooit gehad, maar had gewoon het gevoel dat ik ongi zou worden (last van mijn rug, beetje van mijn buik). Ben wel 25 keer naar de wc geweest die dag, maar de duivels bleven weg. Geteste de volgende dag en ja hoor zwanger!

Het kan innesteling zijn. maar ja, voor hetzelfde geld ook een aankondiging van je ongi.
Meid, zit niks anders op dan te wachten. Ik duim voor je!!!

Liefs Mienetje
(11 wkn, 3 dgn)

Hé lieve Daan, Ik durf het je niet te zeggen.... maar ik zit heeeeeeeeeeel hard te hopen!!!!!!!!! En nog veel harder te duimen!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb zelf eigenlijk te vroeg getest (gisteren), nog voor mijn NOD (zaterdag). Je loopt alleen wel het risico dat hij nega zegt en dan nog niets weet. Je kunt dan tenslotte ook te vroeg getest hebben! Misschien vind je dat ook wel te veel stress opleveren. Ik denk dat je het beste je hart kunt volgen, jij kunt het beste weten of je het risico wil nemen.
Maar wát je ook doet - ik duim zó hard voor je dat de rook er vanaf slaat!

Liefs, Tess

als een beetje afscheiding kan betekenen dat je zwanger bent, dan maak ik ook nog een kans. Vanmorgen ook een beetje afscheiding, maar de rest van de dag helemaal niets. NOD is volgens mij vandaag. Ik heb ook nergens last van, geen krampen of niets. Nou ja maar even afwachten dus.
Anders gaan we verder voor ronde 3. Kan nu nog oefenen met moederen op mijn neefje (02-07-06)
succes en we men

Hai daan2
had mijn Nod tussen 5 en 9 juli
ik had dinsdag 4  en woensdag 5 heel klein beetje oud bloed bij het afvegen. Donderdag ochtend was er niets meer te zien en ik was de onzekerheid zat en heb getest. En jawel hoor, hartstikke zwanger. De ha-assistente gebeld wat dat oude bloed geweest is, en zij zei dat als je zwanger bent, de baarmoeder in een vroeg stadium aan het afstoten is wat er niet meer hoort. Er blijft  vaak wat achter van vorige ongesteldheid.    Volgens haar geen innesteling geweest omdat die wat later zou zijn.
Dus ik hoop het voor je meis! Ik had het bij mezelf echt niet verwacht omdat ik altijd 1 dag voor ongi oudbloed verlies, maar dan zet het vrij snel daarna echt door. En nu dus niet!
Ik zal voor je duimen!!
xxx Annette

Nou meiden , ik hoop dat het voor jullie beter uitpakt maar bij mij kwamen gister , 2 dagen voor nod de rode duivels al!!!!

Ik krijg nu volgende week een hsg onderzoek om te kijken of die operatie van de bbz geen littekens of iets heeft achter gelaten.....

Klikt mischien heel somber maar zie het niet meer zitten.... dat zwanger worden lukt gewoon niet meer... nu op naar ronde 15   pfffff , en eeen bbz gehad.... ook deze maand met echo en samenleveingstest exact op de juiste datum geklust en weer niks....

Ik heb het er met het mannetje over gehad en ga definitief stoppen op dit forum, heb de afgelopen dagen heeel wat afgehuild, en dat is niet goed, ik leef veel te veel met jullie mee en als er dan weer zwangeren zijn , waar ik wel super blij voor ben!!!, maak het voor mij wel te moeilijk.....

Ik wens iedereen het aller beste, zit hier te janken als een klein kind, en heel veel geluk met baby of zwanger worden , heb een leuke tijd met jullie gehad, en zal sommige van jullie zeker missen, omdat jullie er altijd voor me waren.....
Een hele dikke knuffel van  Daan

Terug
Bovenaan