Licht gekleurd slijmverlies

Ik ben me net rot geschrokken.
Er zat wat licht gekleurd slijm in mijn broekje.
Nu weet ik dat het niks hoeft te betekenen, maar ik maak me toch ook wel zorgen.
Na het afvegen zat er niks bijzonders op het papiertje.

Jullie kunnen waarschijnlijk niks met deze informatie, maar ik wilde het graag van me af schrijven.

Liefs Mickey
7 w

Hallo Mickey,

Ik wil even reageren op jouw berichtje.
Zelf ben ik ook 7 weken zwanger (en 4 dagen) en heb verschillende keren wat bruine en zelfs roze afscheiding gehad. Voordat ik zwanger was had ik wel vaker bruine afscheiding. Ze hebben dit nu onderzocht en bij mij bleek dat mijn baarmoedermond wat ontstoken is. daar komt bij mij die verkleurde afsch. vandaan. Dit kan goed behandeld worden tijdens de zwangerschap met vitamine C pillen die je vaginaal in moet brengen (is nieuw op de markt).
Ik weet natuurlijk niet of dit bij jou ook het geval is, maar het is iets waar je aan kunt denken als het vaker voorkomt.

Ook kan het zijn dat er een klein bloedvaatje is gesprongen in je baarmoedermond, komt ook vaker voor. En als   het vaker gebeurd en je vertrouwd het niet, dan kan je ook een uitstrijkje laten maken (is bij mij ook gebeurd tijdens de zwangerschap).

Ik hoop dat je hier wat aan hebt,

groetjes Hopey

Hoi Mickey,

Ik kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent. Maar zoals al geschreven werd (lang leve de zwangerschapsdementie, kan me nu even niet herinneren wie het was) het hoeft helemaal niks te betekenen: oud bloed, geknapt adertje door sex of harde ontlasting...
Als je het niet vertrouwd gewoon je vk bellen! Die vinden dat echt geen probleem, heb ik laatst gemerkt.

Sterkte,

Kaskes

Na vanmiddag geen gekleurd slijm meer gezien, dus dat geeft me wel weer een wat beter gevoel.
Nu hopen dat het zo blijft.
Maar ik geef het donderdag wel aan bij de vk.

Bedankt voor jullie reacties.
Het is fijn er hier over te kunnen praten.

Vanmorgen weer een heel dun streepje gekleurd slijm gezien, maar het was haast niet noemenswaardig.
Ik voel me er nu ook een stuk beter onder dan gisteren moet ik zeggen.

Waarschijnlijk is het dus echt niks bijzonders geweest.

Terug
Bovenaan