<p>Hoi iedereen!</p><p>Mijn zoontje is onlangs 2 geworden en heeft nu een aantal dagen vreemdgekleurde poep</p><p>Met zijn verjaardag heeft hij dingen gegeten die hij normaal niet eet, zoals taart, chips en mogelijk heeft hij ook gezouten pinda's zitten eten</p><p>Daarna heeft hij een aantal dagen geen poep gehad volgens mij (en dat zal dan maximaal zondag t/m woensdag zijn geweest </p><p>Woensdagmiddag heeft hij mij helemaal onder gespuugd, waarbij het avondeten van de avond ervoor er nog duidelijk bij zat</p><p>Donderdag wilde hij echt niet poepen, met moeite kwamen er wat harde keutels uit, later weer gepoept en toen was het gelige waterige diarree</p><p>Sindsdien dus geel/witte keutels (beetje de kleur van nieuw geïmpregneerde planken) maar binnenin de keutel nog bleker. Textuur is echt van harde poep, die normaal juist heel donker is, het lijkt wel klei en het zijn keutels</p><p>Hij voelt zich niet ziek, en doet in alles normaal, is wel aanzienlijk minder gaan eten... maar dat kan ook weer normaal gedrag zijn, aangezien ze allemaal wel op een gegeven moment minder gaan eten... </p><p>Is deze kleur icm textuur herkenbaar voor mensen, ik maak me er wel zorgen om, de laatste dagen poept hij meerdere keren per dag, maar de kleur blijft dus dat licht mosterdgeel. </p>