Licht gevoel in hoofd enzo

Heb weer enorm lage bloeddruk steeds, dus ik voel me slap en licht in mijn hoofd. Wordt er een beetje gek van. Ik wil nog zo veel, maar het gaat niet...

Nog meer mensen last hier van?

groetjes Maris

Niet licht in mijn hoofd maar wel erg moe en soms loom,.. Maar heb nu ijzertabletjes en dat scheelt wel iets!

Maar we mogen nu moe zijn hè! Bind die man van je maar eens een zak of twee aardappelen om z'n middel hahahaha!!

Esmé mv Kay en ???

(38.1 wk zw)

Hoi   Mariska,

Hier nog iemand met zo'n lage bloeddruk. Ik heb ook af ten toe van die enorme wegtrekkers. Heel herkenbaar dus. Bij mij helpt het om dan af en toe een flink zout dropje te eten, wat zoute crackertjes of een kopje bouillon. Iets zouts dus. Meestal kikker ik daar snel weer van op. Wat mij ook helpt als ik dat allemaal niet in de buurt heb (bijvoorbeeld als ik in een winkel ben, of gewoon ergens buiten) is je beenspieren aanspannen. Daardoor komt je bloedsomloop wat meer op gang (of zoiets). Heeft een fysiotherapeut mij ooit geadviseerd en dat werkt dus ook nog wel eens.

Tja, een lage bloeddruk is alleen maar goed voor jezelf en je baby, maar lastig is het soms wel, en het voelt ook niet fijn.
Nou ja, nog heeeeeel even volhouden!

X
Roosmarijn

Hi,

heb op een van de vele baby-websites gelezen dat dit een van de kwaaltjes kan zijn van de laatste weken. Zorgen dat je af en toe iets eet om de duizeligheid voor te zijn, en iets zouts kan idd ook goed helpen. Succes ermee!

Groetjes Janneke

Het gaat nog steeds af en aan met de bloeddruk. Ik merk gewoon af en toe dat hij dan snel daalt, voel me dan heel slapjes.
Nou ja we moeten het er maar mee doen.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan