Licht in hoofd

<p>Hallo,</p><p>Ik ben ongeveer 8 weken zwanger, en ik ben continu licht in mijn hoofd. Niet duizelig, maar echt dag in, dag uit licht in mijn hoofd.</p><p>Ik weet niet zo goed hoe ik het beter uit kan leggen, het voelt alsof je 's middags een dutje hebt gedaan en te diep geslapen hebt. Ik weet niet of dat het duidelijker maakt.</p><p>Ik kan me niet herinneren dat ik dit tijdens mijn vorige zwangerschap had. Zijn er nog meer die hier last van hebben? Of tips? </p>

Kan zijn dat je een lage bloeddruk hebt,  heb ik ook mn hele zwangerschap gehad. Niet schadelijk, maar wel heel vervelend. En je kan er vrij weinig aan doen.. 

Nu me 4de zwangerschap last van en wat mij help is zo veel mogelijk drukte vermijden. Snel flitsende beelden bv in de auto of van tv maakt het erger. 
Weet niet of bij jou ook zo is maar tijdens het douche Word het veel erger dus goed oppassen. 

Oh, herkenbaar! Ik ben bijna 6 weken zwanger nu en heb dat ook. En ook regelmatig dat mijn hartslag versneld en soms wat bonkt. Heb het vaak bij inspanning. Net bedje van de peuter verschoond. Normaal zo gedaan, maar nu moest ik halverwege even bijkomen.... kan me dat ook niet herinneren van de vorige keer. 

Terug
Bovenaan