licht in hoofd

Hallo,
Sinds vandaag ben ik enorm licht in mijn hoofd. Wanneer ik ga staan, mijn hoofd omdraai of optil duizelt het om me heen... Heb dit nog niet eerder gehad en vroeg me af hoe dit kan.. Ben 16 weekjes zwanger en 2 weken geleden was mijn bloeddruk prima.
Iemand ervaring mee, of nog beter, een idee waar het van kan komen?
 
he meis, kan zijn dat je bloedarmoede hebt, zou het ff na laten kijken, ik heb het vaak en blijkt dus ijzer tekort tehebben dus bloedarmoede , ik zal als ik jou was even bloed laten prikken ervoor, verders zou ik het niet weten wat het zou kunnen zijn

s6 ermee
 
Hey.
Ik heb dit ook zo nu en dan ben nu 21 wkn zwanger. Afgelopen woensdag bij de verloskundige geweest bloeddruk was prima en ijzer gehalte ook. Het advies wat ik kreeg was wanneer je gaat staan rustig opstaan niet te gehaast.Ook helpt het om om de 2 uur wat te eten en wat druivensuiker in de tas zodat wanneer je duizelig bent even wat kunt nemen,
Het kan inderdaad ook wel te maken hebben met de bloeddruk of ijzer maar dat is bij mij niet het geval.
 
hoi hoi,

Ik heb dat ook gehad en nog wel eens wat Betty zegt kan heel goed helpen, vergeet niet dat je lijf nu heel hard moet werken en niet alleen voor jouw maar ook met het maken van jullie kindje.er is dus ook heel veel energie nodig eet wat vaker op een dag maar geen tussendoortjes maar een extra boterham of fruit.
mocht het door wat vaker te eten niet over gaan vraag dan aan je vk of het inderdaad ijzer tekort is. wat bij mij ook erg heeft geholpen en nog helpt is dat ik extra vitamine speciaal voor a.s. mama's neem. daar zit veel in wat je lichaam evt. tekort kan komen. ik heb daar persoonlijk erg veel baat bij.denk aan bv davitamon mama of dagravit mama & Baby.
ik ben nu 34 weken zwanger en ik blijf het gebruiken tot dat ons mannetje wordt geboren en in de tijd dat ik borstvoeding ga geven. kan geen kwaad en alles wat je teveel binnen zou krijgen verlaat het lichaam via je urine.

succes ermee!!
 
hoi bij mij was het wel een combinatie van lage bloeddruk en ijzer, dus kan dat zijn. als het zo blijft dan toch even bij vk melden, wnat je kunt je best beroerd voelen daardoor.
 

Ik heb dit mijn hele zwangerschap door gehad (zo'n 2 keer per maand ongeveer) en ben nu 31 weken zwanger.
Bij mij is het lage bloeddruk en het is vervelend probeer gewoon wat meer rust te nemen op de dagen dat je last hebt..
 
Terug
Bovenaan