Licht ositieve test 11 dpo hoevaak komt het voor dat het alsnog negatief word ?

<p>Hallo allemaal....</p><p>We zijn sinds juni 2018 bezig met zwanger worden... november 2018 had ik een positieve test helaas is dit vrij snel erna een miskraam geworden. Nu heb ik sinds vrijdag 9 dpo een super licht streepje op de test wat wel lijkt op te lopen... woensdag 4 september is mijn nod.</p><p>Ben super onzeker dat het alsnog fout gaat of dat ik woensdag toch mijn menstruatie krijg ( heb ook soms lichte krampen/steken.</p><p>Wie heeft ervaring met vroeg testen en hoe liep het af ?</p><p>Groetjes raya</p>

Ik testte 6 dagen voor mijn NOD positief. Maakte me ook héél onzeker, maar als het goed is ben ik nog steeds zwanger, haha :) (Morgen eerste afspraak VK)
Lekkere dooddoener maar; probeer het een beetje los te laten de komende dagen. Ik durfde mezelf wel pas op/na m'n NOD als zwanger te zien. Ook om eventuele teleurstelling te voorkomen. 

Hier bij twee zwangerschappen ook al heel vroeg positief getest! Ook de krampjes enzo die doen denken aan menstruatie. Maar bij beide een goede zwangerschap gehad! 

Terug
Bovenaan