Licht positief getest met Romed Midstream 3 weken na menstruatie

A

Anoniem

Guest
Zoals de titel al zegt...

Ik heb gister met een Romed Midstreamtest licht positief getest...

Mijn menstruatie was 9 september. Het is nu dus 3 weken later en er verschijnt een heel licht streepje. Er staat wel bij vermeld dat je met deze test een week na je ovulatie al kan testen...

Andere testen wijzen nog negatief aan. Ik weet dat ik even geduld moet hebben om zekerheid te krijgen. Maar misschien is er iemand die dit ook eens heeft gehad... ik ben erg benieuwd!

Heb volgende week dinsdag een afspraak bij de VK, dit omdat het ook kan zijn dat ik langer zwanger ben (menstruatie is een puinhoop, dit omdat ik in mei van dit jaar bevallen ben van mijn eerste kindje)

Ik hoop op veel reakties!

Liefs Barrel (Sam)

ik kan je helaas niet helpen meid, ik denk dat je de vk een dinsdag af moet wachten en kijken wat die te vertellen heeft,
succes meid

groetjes linda

Hoi,

Ze zeggen altijd: je krijgt geen streepje als je niet zwanger bent, dus ik zou zeggen een streep is een streep, dus dan lijkt het mij dat je zwanger bent.
Ben benieuwd!! Hoop voor je dat het zo is.

Groetjes,
Angel

hoi

Ik heb zelf vorige maand licht pos getest 3 dagen voor mijn nod, maar ben toch ong. geworden helaas, de gyn wist ook niet hoe dit kon, waarschijnlijk toch niet goed ingenesteld dus het kan nog mis gaan, ik hoop natuurlijk voor jou dat dit niet het geval is en je lekker zwanger bent en blijft. Ik zal voor je duimen.

liefs natas

Andere testen geven allemaal nog negatief aan. Maar goed, die testen kun je in principe ook pas gebruiken als je (1 dag) overtijd bent.
Romed adverteert ermee dat je al een week na je ovulatie positief kunt testen...

Ik verwacht niks en hoop het beste...

Ik test zondag nog maar eens met een digitale clearblue...

Groetjes Barrel (Sam)

ha barrel

ik hoop voor je dat het echt zo is en dat je zondag wel positief test

ikzelf heb gisteren een test gedaan maar deze was negatief tewijl ik toch allemaal vage klachten heb

het zegt dus niks

ook ik ga van het weekend de tweede keer testen als ongi er dan nog niet is ik begrijp niks meer van m'n lichaam en jij heb je ook vage klachten??

grt knuf m

Hoi Bijtje!

Jahoor hier ook allerlei klachtjes... duizelig, misselijk, beetje gek gevoel in m'n buik...

Maar ja, ik wil ook wel graag dus op een gegeven moment betrek je alles op een zwangerschap. M'n cyclus is sinds de bevalling ook nog lang niet op orde dus ik moet maar zien wanneer ik positief test (mocht ik zwanger zijn).

Ik test zondag denk nog maar een keer.

In de hoeveelste ronde zit je? Is het je eerste kindje waar jullie voor gaan???

Spannend allemaal he!

Terug
Bovenaan