<p>Hoi meiden,<br />Ik wil even mijn verhaal kwijt en ik hoop dat jullie hier ervaring mee hebben of weten wat het volgende kan betekenen:</p><p>Afgelopen dinsdag (11dpo) heb ik heel licht positief getest (sensitest- early test). Mijn man en ik zagen beiden een streepje.<br />Vandaag, 13dpo, opnieuw getest (weer sensites-, early test, maar ook kruidvat 2v5). Op beide testen ook een heel vaag, licht streepje te zien. De sensitest was nog niet duidelijker dan twee dagen geleden.</p><p>Sinds gisteravond veeg ik wel roze bloed weg. Nog niets in inlegkruisje, alleen bij afvegen. Ook (nog) geen stolsels o.i.d. De afgelopen twee maanden heb ik last gehad van spotting en ben bang dat ik over een dag of twee ook weer gewoon ongesteld ga worden. Mijn temperatuur blijft wel hoog, maar de afgelopen 3 nachten heb ik slecht geslapen, dus ik weet niet of het helemaal betrouwbaar is.<br />Voor nu is het plan om even af te wachten en anders over twee dagen weer te testen. Dan zit is als het goed is op mijn NOD, of een dag erna.</p><p>Iemand ervaring met een soortgelijke situatie?</p>