Licht positieve test 5 dagen voor nod

Hoi, ik heb in maart een bbz gehad waarbij mijn linker eileilder is verwijderd. Nu zei mijn gevoel een test te doen, veels te vroeg natuurlijk. Maar ik zie toch echt 2 lichte streepjes, mag ik al voorzichtig blij zijn ? Wat denken jullie ?
 
Oh wat vervelend van je bbz. Ik zou heeeel voorzichtig blij zijn. Bij is het nu al 2 x op rij voor nod positief maar werd toch beide keren alsnog ongesteld. Ik hoop voor jou dat hey deze keer goed gaat. Heel veel succes! 
 
Hoi, bij mij ging het twee keer met 5 a 6 dagen voor nod positieve test goed! Kan wel nog alle kanten op en ik vond het toen fijn om elke twee dagen een test te doen om te kijken of het opliep. Niemand kan natuurlijk een garantie geven dat het goed gaat of niet, maar een positieve test betekent nu in ieder geval heeft er dan een bevruchting plaatsgevonden!
 
Dankjewel voor je reactie ! Inmiddels een digitale clearblue test gedaan en die geeft ook zwanger aan. Nu is het afwachten en hopen dat dit wondertje mag blijven zitten ?
 
Gefeliciteerd!! Ik snap precies wat je bedoelt met het voorzichtig blij zijn. Ik had afgelopen dinsdag een heeeeeel licht streepje(3dagen voor mijn verwachte menstruatie), zodra ik er een foto maakte en ging inzoomen zag ik niks. Had gelijk zoiets van 'je bent gek aan het worden, je wilt iets zien dat er niet is'. Maar goed op de dag zelf, 4/8, toch maar weer een test gedaan en wederom weer een licht streepje. Hmm ze zeggen, ieder streepje is een zwangerschap. Oké, oké dat begrijp ik. Nu heb ik heel de tijd wat oud bloedverlies en dan schrik ik toch. Ook een clearblue digitale test gedaan en die gaf ook zwanger aan. Oké nog steeds tevreden maar nog altijd oud bloed. Uit onzekerheid toch net maar weer een test gedaan en nog altijd een streepje. Maar nog altijd denk ik 'voorzichtig blij zijn, het kan nog alle kanten op'. 


 
 
Jij ook gefeliciteerd ! Zeker de eerste weken blijft het spannend, vaak is oud bloed nog van een innestelling en niks om je zorgen over te maken. Hou het in de gaten en als je het echt niet vertrouwd dan vragen of je toch eerder mag langskomen. 
 
Ik ben zelf nooit blij met zo’n vroege test, het zegt namelijk niets over of je daadwerkelijk zwanger zal zijn of dat er alleen een bevruchting heeft plaatsgevonden die nog weg gaat
 
Terug
Bovenaan