Licht positieve test - bruine afscheiding

<p>Ha dames!</p><p>Gisteren testte ik, en was er na 1 uur iets bijna niet waarneembaars te zien. Nieuwsgierig dat ik ben en zo slecht dat ik geslapen heb, besloot ik vanmorgen weer te testen; een heel licht positief streepje. Ik moet aankomende zondag/maandag ongesteld worden, dus het is nog wel echt vroeg.. </p><p></p><p></p><p>Nu had ik net wat bruine afscheiding.. Hebben meer dames dit gehad? Hoort dit erbij? Of misschien toch een teken dat het vruchtje gaat loslaten?</p><p>Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik dit namelijk helemaal niet gehad en het maakt me lekker onzeker. </p>

Hmm ik zie wel een streepje, maar als ie pas na zo lange tijd zichtbaar is zou ik daar niet teveel op vertrouwen. Ik zou zondag gewoon weer testen, hoeveel spanning dat ook geeft.. hopelijk is ie dan duidelijker (en binnen de afleestijd) :)

Dat streepje van de afbeelding was binnen 5min zichtbaar! Sorry ik was niet duidelijk..

Gisteren had ik getest en zag ik het streepje pas na een uur. Minder nog als dit, dus het loopt wel wat op. Vandaag was het dus binnen 5min al dit streepje

Nou dan voorzichtig gefeliciteerd! Ik zou me persoonlijk niet te druk maken om bruine afscheiding: bruin wijst hooguit op oud bloed terwijl je bij een (vroege) miskraam toch helder bloed zal verliezen, plus: je hebt geen enkele invloed op de verloop van de groei van het kindje, zodat je maar beter onnodige stress kan vermijden. Gewoon uitgaan van het beste! Evt kort na je nod zon digitale cb doen, die aangeeft hoe lang je zwanger bent, leuk!

Marieee, ik heb er helaas zelf nog geen ervaring mee. Wij zijn bezig voor een eerste kindje. Maar na heel veel gelezen te hebben en ervaringen van anderen weet ik wel dat bruine afscheiding van de innesteling kan zijn. Of nog oud bloed van de vorige menstruatie dat komt bij de volgende soms nog mee. 
Een eventuele miskraam zo vroeg kan natuurlijk ook maar dat merk je dan aan je menstruatie die gewoon op gang komt rond de tijd dat je hem verwacht of iets later.
Wat ik dus wil zeggen is dat het alle kanten op kan zo vroeg maar ook dat het niet persé iets slechts is. Sterker nog een positieve test en wat bruine afscheiding is eerder positief dan negatief.

Wat spannend! Ik zie het streepje ook hoor, voorzichtig gefeliciteerd! 
Ik zou over 2 dagen nog eens testen, als het streepje mooi oploopt is het absoluut een zwangerschap!

Thanks meiden voor de berichten. Ik ben erg benieuwd welke kant dit op gaat.. Blijf me toch wel ongerust maken over dat bloed. Maar we gaan het zien. Afwachten!!

Terug
Bovenaan