Licht positieve test week na menstruatie

<p>Hallo allemaal,</p><p>Wie kan met mij mee denken ik snap er namelijk niks meer van. Wij zijn al 2 jaar aan het proberen voor een tweede kindje en aan t wachten op de intake voor ivf. Ik heb 2 bbz gehad waarbij 1 eileider is verwijderd. Maar we mochten nog wel zelf blijven proberen. Nu voelde ik me het weekend niet lekker duizelig misselijk. 10 dagen terug begon mn menstruatie deze duurde 6 dagen en was heel hevig. Ik dus zondag getest en heel licht positief. Vandaag weer getest en streepje is duidelijker.. hoe kan dat nou?? Zit nu op cd10 en zou eigenlijk beginnen met ovulatietesten. Ik test morgen weer is het streepje weer donkerder dan ga ik bellen met t ziekenhuis. </p><p>Bedankt voor het mee denken vast!</p>

Je zou een digitale cb test kunnen doen? Als het oploopt zou je denken dat er een ontwikkelend kindje zou zitten.. 

Ik wil je niet ontmoedigen maar als je vlak na de menstruatie test kan het ook een miskraam zijn geweest hadden wij ook in september had ook een bloeding en dacht ongi te zijn maar toch positief getest dus wij vol goede moed nasr het ziekenhuis voor de eerste echo masr helaas was er niks te zien terwijl ik toen 7 w +2  moest zijn bij de volgende afspraak toch masr gevraagd hoe dat kon en die zei dat het een vroege miskraam kon zijn geweest en dat je dan nog een paar dagen positief test omdat het hormoon nog in je lichaam zit  ik hoop voor jou dat het gewoon een zwangerschap is masr wil toch even je behoeden voor een teleurstelling want wij waren hier niet op voorbereid en kwam dus behoorlijk hard aan

@caroline, ik ben er ook zeker niet gerust op hoor. Heb al 2 miskramen gehad dus weet heel goed hoe dat is. Maar het rare is dat de test donkerder wordt.. na een miskraam zou die juist lichter moeten worden. Ik test morgen nog eens en dan maar overleggen met het ziekenhuis 

Jeetje SuusX wat een verhaal! Heb je inmiddels alweer getest? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Misschien inderdaad 1 van een tweeling verloren?

@marina, ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest hcg is 17 dus vrij laag dus of een prille zwangerschap of toch een miskraam met de echo was het niet duidelijk.  Dus moet nu weer vrijdag prikken.  Heel spannend weer allemaal!

Terug
Bovenaan