Licht positieve testen

Jl1994

New member
Hallo allemaal,

graag hoor ik jullie mening.

ik moet morgen (3 oktober) ongesteld worden.

nu voel ik me al de hele week anders, hele pijnlijke borsten, opgezette buik, misselijk, en een verschrikkelijke honger continu (weetniet of dat erbij hoort maar daar heb ik normaal geen last van)

om toch mijn nieuwschierigheid wat te bedwingen heb ik 30 sept. Een testje gedaan, een heel licht tuurlijntje.

1 oktober opnieuw een gedaan en die was opnieuw heel licht (maar geen tuurlijntje meer)

nu 2 oktober opnieuw getest (gewoon om zeker te weten) en deze ook net zo licht als de vorige.

kan het kloppen dat het wat langer duurt voordat hij goed duidelijk is, en kan ik nu al lichte hoop hebben dat het gelukt is?



graag jullie mening!
 
Wat voor test gebruik je?

Die van de kruidvat, is een licht streepje ook een streepje.  Dus die telt voor zwanger.

Staat ook vaak in de gebruiksaanwijzing hoe je moet testen en lezen. Succes
 
De eerste was een action test en de 2 erna zijn van de kruidvat 2v5.

de laatste is nu nog een stuk duidelijker geworden (hij blijft lichter als de andere maar een duidelijke streep!)

maar vooral het punt omdat het nu nog 1 dag voor nod is, zou er nog veel kans zijn dat het alsnog fout gaat...
 
Hoi hoi, ik had precies hetzelfde als jou! Voelde me in de week voor mijn nod zoooo anders! Had testen besteld van sensitest midstream en die 2 dagen voor mijn nod gedaan, niks.. dag erna een kruidvat test heeeel licht streepje, maar op mijn nod een kruidvat test, een licht streepje maar wel iets duidelijker, en de dagen erna waren alle testen steeds donkerder! Dus hou hoop en test morgen gewoon weer! Soms duurt het wat langer voordat je genoeg hcg heb in je urine.

Maar een streep is een streep zolang de menstruatie wegblijft! Succes morgen!! Hou ons op de hoogte!
 
Een streep is een streep. De test toont het hcg hormoon dat je niet aanmaakt tenzij je zwanger bent.

kortom: gefeliciteerd!!!
 
Inderdaad, op de dag dat ik ongesteld moest worden (gisteren) nog duidelijker, en vandaag nog steeds niet ongesteld dus ik ga vanmiddag maar de verloskundige bellen voor een afspraak!

kan het alleen nog maar amper geloven..
 
<p style="text-align: center;">Nou vanuit mij, gefeliciteerd!!  Hoe onwerkelijk het nog lijkt, geniet er van!!!</p>
 
Terug
Bovenaan