Licht/raar ongesteld geweest, kan het toch wel zwanger zijn???

Saar25

New member
Hoi dames,

Ik zie even met een aantal vragen. Vorige week dinsdag had ik wat bruine afscheiding, dit werd woensdagmiddag pas rood. Dus ging er vanuit dat ik ongesteld ben geworden, heb namelijk provera geslikt. De derde dag moest ik beginnen met 100 mg clomid. Heb dit ook gedaan.

Wanneer ik normaal menstrueer, is dit altijd 7 dagen. Alleen nu ik achteraf aan de afgelopen dagen denk. Besef ik mij dat ik alleen vorige week donderdag en vrijdag echt bloedverlies had, maar toch echt heel anders dan wanneer ik menstrueer, geen slierten niks.

Nu heb ik sinds 3 dagen weer last van mijn borsten en dit heb ik nooit gehad na mijn menstruatie. En ook misselijk, lichtjes buikkramp, heel moe en maak om de kleinste dingen ruzie met mijn man. Komt iemand dit zich misschien bekend voor? Aub niet aangeven dat ik dan een test moet doen. Dat weet ik wel, maar na al die teleurstellingen heb ik een hekel aan die testen gekregen.
Aanstaande vrijdag moet ik toch voor controle/inwendig echo in het ziekenhuis langs en dan zal ik dit ook vertellen. Maar ben nu gewoon benieuwd naar verhalen van andere die toch wel zwanger bleken te zijn. En stel dat ik zwanger ben is het dan schadelijk dat ik provera en clomid heb geslikt?

 
Saar als je met Provera begint Moet je eerst een test doen voordat je daar überhaupt mee begint! Anders mag je dat niet gebruiken

Ten tweede van een menstruatie opwekker word je heel anders ongesteld. Ik word bijna niet ongesteld vd Provera of primolut. En daarnaast heeft Provera nogal wat bijwerkingen die op je humeur werken waardoor ik toen ook continu ruzie had waardoor ik met dat middel gestopt ben en overgestapt ben! En clomid heeft die bijwerkingen ook maar in lichtere mate. ( bij mij tenmiste)
 
Terug
Bovenaan