licht roze afscheiding

hallo allemaal,

Sinds gistermiddag heb ik ietwat rozige afscheiding. Maak me toch wel beetje ongerust. Heb ook al VK gebeld en die zegt dat ik me helemaal nergens zorgen over hoef te maken?! Kan vanalles zijn en is niet te achterhalen. Lekker makkelijk....

Het is echt geen helder bloed en ook niet veel maar heel licht van kleur (roze). Heb verder ook geen klachten (buikpijn etc).


Heeft iemand van jullie hier weleens iets over gehoord of zelf toevallig meegemaakt. Laat me aub even weten, want maak me toch beetje ongerust.

PS ben nu bijna 18 weken zwanger.

Alvast bedankt

Liefs Smargje
 
ik ben ook 11wk zwanger en heb donderdag avond voor de tweede keer ook wat lichtroze afscheiding gehad er is een inwendig onderzoek gedaan of erkans was op een miskraam maar dat was het gellukig niet de gynacoloog heeft gezegd dat sommige vrouwen dit kunnen meemaken maar ik had eerst wel heel erg pijn in me onderbuik maar de volgende dag ging alles weer goed de afscheiding en de pijn is van zelf weer overgegaan
 
ik ben ook 11wk zwanger en heb donderdag avond voor de tweede keer ook wat lichtroze afscheiding gehad er is een inwendig onderzoek gedaan of erkans was op een miskraam maar dat was het gellukig niet de gynacoloog heeft gezegd dat sommige vrouwen dit kunnen meemaken maar ik had eerst wel heel erg pijn in me onderbuik maar de volgende dag ging alles weer goed de afscheiding en de pijn is van zelf weer overgegaan
 
Terug
Bovenaan