Licht roze afscheiding

Pfff meiden ben zo onzeker.....

Begin vd middag had ik wat licht roze afscheiding, schrok ervan. Het was echt heeeel licht en ga nu dus zelfs twijfelen of het echt wel zo was. Daarna had ik het ook nog een beetje en de rest vd middag niks meer gelukkig. Wordt er zo onzeker van..... Als het maar niet misgaat. Ben ook nog eens tot morgenochtend alleen thuis want mijn man is werken :-(

Heb ook soms wat lichte kramp in mijn buik maar let er nu wel erg op moet ik zeggen. Had het vd week ook een paar keer.

Ik hoop maar dat het niet mis gaat. Was er helemaal niet bang voor maar nu wel.

Hey!

Roze is helemaal niet erg. De baarmoedermond is erg gevoelig waardoor er soms een haarvaatje springt en je dus iets roze afscheiding hebt. Pas bij helder rood bloed, met stolsels en buikpijn moet je je zorgen gaan maken. Dit is heel normaal en totaal geen teken dat er iets fout zit.

Niet piekeren hoor. xx

ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap ook gehad en zelfs tot huilend toe mijn vk gebeld maar dat schijnt er inderdaad bij te horen en de kleine bloedvaatjes te zijn die dan gesprongen zijn

Ow Beauty, kan me goed voorstellen dat je er onzeker van raakt.
Maar ik denk ook dat het wel goed zit.
Wanneer moet je naar de VK?

Ik denk inmiddels niet meer dat het goed zit :-(

Ik heb nog niet echt bloedverlies iets wat bruin maar voel mij helemaal niet zwanger meer. Borsten doen bijna geen zeer meer terwijl ze vanmorgen zeer deden, heb de hele dag gewerkt en ben niet moe terwijl ik eerst bekaf was. Ben bang dat ik een miskraam krijg........... Het rommelt in mijn buik soms wat kramp.

Ik hoop zo dat het goed afloopt maar ben heeeel bang van niet

Terug
Bovenaan