Hey,
Het kan twee richtingen op gaan. Maar om je een hart onder de riem te steken, het hoeft niet altidj fout te zijn:
Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje, heb ik een bloeding gehad op 6 weken, ik zat toen in het buitenland, en aangezien ik al een miskraam had gehad ging ik er maar vanuit dat het weer foute boel was. Die 4 weken in het buitenland heb ik afwisselend rood en bruin bloedverlies gehad en heel zware buikkrampen. Ik slikte paracetamol bij de vleet. Op 10 weken ben ik dan naar de huisarts geweest omdat ik dacht dat de miskraam maar niet doorzette. Ik had wel een aantal keer stevig bloedverlies gehad, maar niet genoeg voor een echte volledige miskraam. Naar het ziekenhuis voor een echo en wat bleek... ik was nog steeds zwanger...
Nu bij mijn huidige zwangerschap heb ik opnieuw rond 6 weken en op 12 weken een hele zware bloeding gehad. Tussendoor wekelijks bloedverlies en regelmatig menstruatieachtige krampen. Ondertussen ben ik 22 weken zwanger en gaat alles goed... het bloedverlies is gestopt sinds week 13.
Ik hoop dat ook jij in de categorie zit van moeilijker, maar succesvolle zwangerschap! Ik duim alvast mee.