licht slapen

hallo allemaal,

ben nieuw op het forum en wil direkt  maar es wat vragen......
mijn zoontje van 9 weken slaapt erg licht. is snel uit zijn doen al we bv met hem weg gaan. hij slaapt 's nachts gelukkig wel lekker door, maar overdag niet echt. hoor hem af en toe even hard huilen en daarna is hij weer stil. hoe lang hebben jullie jullie baby wakker rond de voedingen??hij heeft wel last van buikkrampjes sinds hij flesvoeding krijgt.
heeft iemand hier ook ervaring mee?? zou het graag horen, want op stap met hem is niet altijd even leuk.

groetjes !!!!
 
hoi,
welkom op het forum!! ben je nieuw, zet je er een vraag op en krijg je helemaal geen reacties..... dat is ook niet leuk!
ik kan alleen maar voor mezelf spreken maar mijn zoontje (nu 7 maanden) heeft soms ook dat hij licht slaapt, maar meestal gewoon.
het zou aan allerlei factoren kunnen liggen denk ik. heb je de gordijnen dicht, is het stil om hem heen, vaste slaap tijden, krampjes etc etc.
ik zou zo zeggen, probeer het uit, ik kan niets anders bedenken, sorry.
hoop dat je andere, wat nuttigere, tips krijgt
succes
groetjes
 
Hoi,

Ik heb niet echt een tip voor je maar ik weet wat je bedoelt, heb het ook meegemaakt toen mijn zoontje nog zo oud was (Amir is nu 5 maanden). Ik denk dat je gewoon heel veel geduld moet hebben, hoe ouder ze worden hoe beter het slapen gaat overdag. Ondanks dat  mijn zoontje  nu 5 maanden is slaapt hij soms overdag ook heel licht, het verschilt vaak ook per dag, soms slaapt hij lang achter mekaar en soms ook weer niet.

Ik heb toen het cb ernaar gevraagd en hebben toen inbakeren geadviseerd, ik baker mijn zoontje dus nog steeds in, hij wordt daar ook rustig van. In het begin moest ie er niks van hebben maar hij is er nu aan gewend en weet niet beter eigenlijk. Zo doen wij het hier, ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes!!!

Groetjes,

mama van Amir
 
fijn dat jullie reageerden, kzag later dat mijn vraag over slapen bij het onderwerp voeding stond.....  Foutje....
In elk geval zal ik es wat gaan lezen  over inbakeren, misschien helpt het hem wel om beter te slapen. De afgelopen twee, drie dagen heeft hij trouwens lekker geslapen overdag... zul je net zien !!!
Ik doe af en toe wel een doek om zijn beentjes en buik ivm krampjes, zeg maar voor de helft inbakeren. Ik ga eens aan de slag met een grote zak geduld !!!
Bedankt in elk geval!!!
 
Terug
Bovenaan