licht streepje 1 dag voor NOD

Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje. Ik zou morgen ochtend mijn NOD hebben maar kon mij niet bedwingen en heb zojuist een test gedaan.
Deze gaf een vaag plusje aan die na een paar minuutjes steeds een beetje duidelijker werd. (dit was binnen 10 minuten).
Ik ben eerder zwanger geweest en toen heb ik de test 1 dag na mij NOD gedaan en was de plus veel duidelijker.
Dit is pas de eerste ronden dus heb nog geen gewonen cycles gehad.....
Ben ik nu zwanger???

Hoi Jacky,

Dan ben je zwanger! Dat kan bijna niet anders. Doe morgen of overmorgen nog een test die zal duidelijker zijn. Welke test heb je gedaan kruidvat, clearblue,etc.
Volgens mij mag ik je gewoon feliciteren want een streepje is zwanger!

Dat is wel snel bij mij heeft het 6 maanden geduurd. Ik had lange cyclus dus de 4e ronde raak. Ik zit op het september forum.

Liefs An 12 weken zwanger

hoi hoi
ik had precies hetzelfde van de week.ook een dag voor die tijd getest en ook heel licht.gisteren weer getest en een veel duidelijker streep,dus we zijn zwanger meid,hahah.gefeliciteerd en ik zie je wel op het november forum.
liefs sil

Ik heb een "gewone"clearblue test gedaan dus die met + en -
Ik had er nog 1 liggen dus die ook maar even gedaan en die was nog een lichter (moest je wel bij het licht houden....)
Vandaag ga ik wel even naar de koopzondag zodat we morgen ochtend weer een testje kunnen doen...

hoi

Nou bij mijn laatste zwangerschap gaf ie ook maar een heel licht streepje aan en heb toen vriendin gebeld die zei nou je bent gewoon zwanger hoor,dus bij deze proficitat  je bent gewoon zwanger en geniet ervan mooie tijd begint nu .Kan zelf ook niet    wachten tot ik weer zwanger ben mijn nod is 22 maart.Het is zoiets moois ,buiten misselijk en andere ongemakjes na ,geweldig.succes groetjes wendy

Nou ik ben net nog even naar het centrum gegaan en een digitale test gehaald van clearblue en deze zei......zwanger!!!
Gerrft toch wat meer duidelijkheid dan zo een vaag plusje!!

Terug
Bovenaan