Licht streepje action early

Vannochtend licht streepje met de action Early test. 1 a 2 dagen voor NOD (cyclus varieert van 30 tot 31 dagen).

Wat denken jullie?
 
Ik had dat zondag ook, een paar dagen voor NOD. Inmiddels een duidelijke streep (ook op de reguliere test). Dus ik duim voor je!
 
Ik heb ook deze test gebruikt en inderdaad als je een heeeeeel licht streepje ziet mag je voorzichtig al blij zijn! 
 
Hoi!
Ik testte gisteren ook met een gewone Kruidvat zwangerschapstest. Heeeel licht streepje, maar écht wel iets te zien...
Mijn man is ervan overtuigd dat het waarschijnlijk niets zal zijn?...
Daarnet getest met een zwangerscjapstest met vroegdetectie en die was dan weer negatief...
Moet ik ervan uitgaan dat het positief is?
Die onzekerheid is moordend...
 
Hoi,
Als je nu, ik neem aan na je NOD nu, test met een vroege test en hij is negatief, dan vrees ik ervoor. Ik had afgelopen maand helaas ook dat mijn LF ineens 2 dagen langer was. Ik hoop dat het niet zo us en dat je gewoon lekker zwanger bent, maar wil je geen valse hoop geven. Maar wel echt vervelend, ik wordt dan liever ook gewoon meteen ongesteld kan je iig door.  Ik duim nog even voor je!!
 
Ik teste 1 dag na mijn NOD negatief met de early test vd action, moet wel zeggen dat dit om 15:00u 's middags was.
 Op dsg 5 met kruidvat normale test en de early test met ochtend urine testte ik positief met lichte streepjes , alles kan dus. 
 
Terug
Bovenaan