Licht streepje Action test

<p>Hallo dames!</p><p>Ik zit met een vraag. Ik moet morgen ongesteld worden en dacht ik ga vandaag is testen. Binnen 5 minuten bleef de test wit. Toen ik later de test pakte stond er duidelijk een heel licht streepje. Iemand ervaring hier mee? Ik wil er niet te veel van uitgaan.. Misschien is het een indroog streepje?</p><p>Ik hoor graag jullie ervaringen!</p><p>Liefs laura</p>

Wat staat er in de gebruiksaanwijzing binnen hoeveel minuten je hem af moet lezen? Als het daar overheen gaat zou ik hem als negatief beschouwen maar wel overmorgen nog eens testen voor de zekerheid. Bij mij waren de eerste testen ook heel licht (4 dagen voor nod met de action early) en werden na 10 min iets donkerder maar waren binnen de tijd wel te zien als je heel goed keek. Misschien was dit bij jou ook zo. Heb je een foto?

Ik ben niet zo bekend met een indroger bij de action test. Bleef bij mij normaal gewoon wit. 
Had  deze ronde wel een supersuperlicht streepje binnen afleestijd. (echt bijna niet te zien). Maar na afleestijd droogde hij duidelijker in. Het kan zijn dat je het eerste streepje niet gezien hebt. 
Nu op 17dpo een vette knaltest!
Ik zou als je twijfelt over 2 daagjes opnieuw testen, dan heeft het tijd iets op te lopen als het raak is. 

Mijn eerste test was wel op 10dpo
Op de foto zie je een 'streepje' en dat is iets na afleestijd. Zelfs daar nog bijna niet te zien. De foto van binnen afleestijd moest ik erg knoeien met de instellingen om het überhaupt licht zichtbaar te krijgen.
Nu 17dpo niet te missen.

[quote quote=10331620]
Mijn eerste test was wel op 10dpo
Op de foto zie je een ‘streepje’ en dat is iets na afleestijd. Zelfs daar nog bijna niet te zien. De foto van binnen afleestijd moest ik erg knoeien met de instellingen om het überhaupt licht zichtbaar te krijgen.
Nu 17dpo niet te missen.

[/quote]
Zo had ik toen ook idd. Maar indroogstreepje is volgens mij ook duidelijker en dunnner.

Hoi meiden!
Bedankt voor jullie reacties!
Ik moest 5 minuten wachten en de streep kwam naar mijn idee echt buiten de 5 minuten. Ik ga er stiekem een beetje van uit dat het een indroogstreep was... Maar ik zal de komende dagen weer testen. Is kijken hoe het er dan voor staat. Hier in ieder geval de foto van de test van gisteren

Terug
Bovenaan