Licht streepje...geen klachten...toch zwaner???

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden
ík had een vraagje. Heb vandaag officieel mijn NOD, maar kon gisteren niet meer wachten met testen. En wat bleek: licht streepje. Normaal gesproken heb ik altijd 2 dagen voor mijn NOD eenlichte bloeding, dus maandag. Maar dit  hebben zwangeren toch wel vaker???   Vanochtend gaf de test opnieuw een licht streepje aan. Maar tot nu toe ook geen bloedingen. Ben wel doodop en heb ook hoofdpijn.

hoi hoi
Ik kon ook niet wachten met een test te doen. Ik had ook een licht streepje. Heb toen de apotheek gebeld, en kreeg het advies om de test een paar dagen later weer te doen. Als je de test te snel doet zit het HCG hormoon niet voldoende in je urine. Ik heb de eerste weken van mijn zwangerschap helemaal niks gemerkt. Niet misselijk, alleen iets sneller moe dan normaal. Ik hoop voor je dat het goed uitpakt. Laat je nog iets horen?

een streepje is een streepje, hoe licht ie ook is!!!!

dus gefeliciteerd!!!!

ik had zelf ook eerst een heel licht streepje op de dag van mijn NOD, een paar dagen later was ie donkerblauw!!!!!

succes met je zwangerschap.

groetjes leetje

Hoi hoi,
Ik ben het met Leetje eens. Een streepje is een streepje!!!
dus.....Gefeliciteerd!!!!!

Groetjes Mirella

Hoi Janine,

Ha ha toevallig.. ik had vanochtend ook een licht streepje en vanmiddag heb ik nog even met Clearblue getest en eigenlijk was het wel duidelijk.... ik ben zwanger!

Dus ik denk dat jij ook zwanger bent hoor.. een streepje is inderdaad een streepje. Als je geen HcG hormoon in je lichaam hebt dan kan hij geen licht streepje geven!

Dus ik denk voor jou dat je lekker kunt gaan genieten (ondanks je klachten...)

Succes,
Heitje

Helemaal met mijn voorgangsters eens!!!
Ging bij mij net zo. Een licht streepje, 2 dagen daarna een duidelijk streepje, dus................
Gefeliciteerd en geniet ervan!

groetjes Lineke

Een streep is een streep!!
Gefeliciteerd en geniet ervan!!
Liefs Mikkie

He Heitje! Jij zat aan het begin van de week toch ook met vraagtekens? Gefeliciteerd hoor! Geniet ervan!
En alle andere net-zwangeren natuurlijk ook!
Liefs Phira

Terug
Bovenaan