licht streepje, onzeker.!!!!

De zwangerschapstest geeft 3 dagen na mijn NOD een lichte streep aan (2 dagen geleden zag je hem alleen in het licht nu wel duidelijker). toch ben ik onzeker en vraag we af of dit wel goed is. Ik heb namelijk 3mnd eerder een miskraam gehad en ben daardoor wat onzeker geworden.

Ik heb ook in febr. een mk gehad en toen had ik ook een lichte streep.. Nu ben ik weer zwanger en met de test was dit keer ook best een lichte streep ,maar heb gister een goede echo gehad. Dus ik zeg ook "een streep is een streep"...

Gefeliciteerd!!

Groetjes daphne

idd streepje is streepje.
Mocht je heel erg twijfelen koop dan een nieuwe test. Zelf heb ik ook een ntweede test gekocht, de digitale van clearbleu.
Ik ben ook naar de dokter geweest maar die waren ook aan het twijfelen over de uitslag. Dus hun testen zijn NIET beter dan de thuistesten.
Of je wacht gewoon een paar dagen en test dan opnieuw. Het streepje zal dan duidelijker zijn. Maar je moet het wel kunnen volhouden om te wachten, dat kon ik dus echt niet.

Maar volgens mij ben je gewoon zwanger dus alvast gefeliciteerd

Groetjes Jeanine

Een streep is zeker een streep! Gefeliciteerd. Ik heb bij deze zwangerschap op mijn NOD voor het eerst getest en was heel licht. Ook ik was toen wat onzeker en heb drie dagen later nog eens getest, toen was  'ie echt super duidelijk.

Voor je eigen gemoedstoestand kun je over een paar dagen nog een test doen, maar je kunt er vanuit gaan dat je zwanger bent!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan