Licht streepje op ovulatie test??

<p>Hallo allemaal,</p><p>ik ben nu bijna 5 maand gestopt met de prikpil omdat we graag een kindje willen. Nu ben ik er van bewust dat dit erg lang kan duren. <br /><br /></p><p>ik heb 15-3 tot 19-3 een kleine bloeding gehad geen echte volledige ongesteldheid. Nu gaf mijn menstruatie app aan dat ik dus overmorgen 29-3 mijn eisprong zou hebben. Dus ik heb 2 ovulatie testen gedaan vandaag (27-3) van de action. Hier kwam een licht streepje op te staan je kan hem wel zien met het blote oog daar is die duidelijk genoeg voor maar lang niet zo duidelijk als de teststreep. Kan ik dit beschouwen als betrouwbaar of niet? <br /><br /></p><p>dit lijkt me namelijk erg snel na stoppen met de prikpil. En mijn gyn heeft 5 dagen geleden nog gezegd dat er niks te zien is op de echo ook geen eisprong. <br /><br /></p><p>heeft iemand hier ervaring mee?? Lukt me niet om een foto toe te voegen. <br /><br /></p><p> </p>
 
Mijn ervaring is dat de teststreep even donker of donkerder dan de controle lijn moet zijn voor een echt positieve test. LH hormoon zit altijd wel in je lichaam, daarom zie je een streepje. Tijdens je ovulatie piekt dit hormoon waardoor hij meer knalt.

Ik hoop dat je je piek gauw vindt!
 
Terug
Bovenaan