Licht streepje op test, maar 4 dagen na NOD

Hii!

Ik heb een vraag.
Normaal ben ik heel constant in ongesteldheid, (28dagen) alleen in september met mijn vakantie duurde het 32 dagen (waarschijnlijk stress gerelateerd)

Maandag had ik ongesteld moeten worden, als sinds ruim een week af en toe wat krampjes waardoor ik denk daar komt de ongesteld, maar nog altijd niets…

Dinsdag getest, niet positief.

Vandaag 2 testen gedaan, beide een licht streepje, je hoeft er niet voor te turen, maar ziet ze gewoon, alleen lichtjes.

Internet zegt, 2 streepjes is zwanger, maar internet zegt ook dat ik nu toch wel genoeg HCG zou moeten hebben voor een duidelijk positieve test.

Wat denken jullie?
 
Als er een streepje staat ben je inderdaad zwanger
Even over 2 dagen nog een keer testen kijken of die oploopt 
Wie weet heb je een latere eisprong gehad en of een latere innesteling.
 
 
Ik ken iemand die pas 6 dagen na de nod positief testte. Bij iedereen is het anders. 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Je kan over 2 dagen weer testen, maar als die positief is zou ik stoppen met testen. Zelf gehad dat hij na een week niet verder leek op te lopen. Werd ik heel onzeker van.
 
Ja, ik lees inderdaad "enge" verhalen over het niet snel oplopen van je HCG, dus daar ga ik maar niet naar kijken, haha. 


1e kerstdag nogmaals testen en bij positief resultaat wordt de kerstmaaltijd een uitdaging haha
 
Anders een clearblue test halen. Hier staat direct bevestigd zwanger/niet zwanger.
Hier gisteren positief getest 3 dagen voor de verwachte menstruatie. Had nog een van Kruidvat in huis en deze was zonder ochtendurine meteen een knaller. Direct een clearblue gaan halen en stond zwanger.
 
Anders een clearblue test halen. Hier staat direct bevestigd zwanger/niet zwanger.
Hier gisteren positief getest 3 dagen voor de verwachte menstruatie. Had nog een van Kruidvat in huis en deze was zonder ochtendurine meteen een knaller. Direct een clearblue gaan halen en stond zwanger.
 
Helaas vanmorgen toch ongesteld/afbreking, want alles gaat niet zoals ik gewend ben met mijn menstruatie en had natuurlijk toch 2 licht positieve streepjes
 
Terug
Bovenaan