Licht streepje ovulatie test?

Is een licht streepje van een ovulatietest ook geldig?<br />We willen graag een 2de maar na vaccinatie is mijn Cycles een beetje erg verstoord. Laatste keer was 2 week te laat. Dus zo net voor eerst een ovulatie test gedaan. Geen idee of ik het goed heb gedaan en na 10 min wachten heb ik een heel licht roze streepje. Is dit goed? Zou volgens app pas over 2 dagen mijn eisprong hebben. <br />Moet je ook vaker testen dan 1x?<br />
 
Je moet meerdere dagen testen. Liefst allemaal op hetzelfde moment van de dag. Je ziet het streepje per dag donkerder worden. Bewaar je testen ook. 
Mijn cyclus was ook verlaat door vaccinatie. 
 
Het streepje moet echt goed donker zijn. Bij mij wordt hij altijd donkerder fan de controlestreep en heb alle andere dagen een licht streepje. Doortesten dus tot je een donkere Streep hebt. 
 
Nou heb dus door getest op 1 dag na dag 2 was het wat beter (duidelijker) zichtbaar. Dag 3 per ongeluk over geslagen en gister avond laat getest deze test was er niks meer zichtbaar behalve de controlelijn terwijl dit de dag zou zijn dat ik een eisprong zou moeten hebben?.

Nu ik terug kijk is dag 2 wel een stuk duidelijker geworden dus we gaan hopen.?
 
Terug
Bovenaan