Licht streepje, toch bloedverlies

<p>Hoi dames, zaterdag was mijn NOD en mijn ongi bleef uit. Langzaam bogon ik hoop te krijgen. Zondag een licht positieve test, en vanmiddag brak ongi door. Ik ben er zo verdrietig van. Zou het een vals positief geweest kunnen zijn? Op naar ronde 3 dan maar!</p>
 
Hoi,
 
een streep is een streep. Wie weet heb je last van innestelingsbloeding en ben je gewoon inverwachting.
Ik zou gewoon nog een keer testen of anders contact met je huisarts opnemen. 
Groetjes
 
Vals positief komt maar heeeel zelden voor... Misschien even aankijken hoeveel bloedverlies je hebt? Een vriendin van mij had zoveel bloedverlies dat ze dacht dat ze ongesteld was, maar bleek uiteindelijk toch hartstikke zwanger! Opnieuw testen en/of naar de huisarts lijkt me inderdaad ook geen slecht idee :)
 
Als je een streepje had was of ben je echt wel zwanger. Maar hou er rekening mee dat heel veel zwangerschappen nog voor of rond NOD al mis gaan. Meestal hebben vrouwen dan helemaal niet door dat ze zwanger waren omdat ze "gewoon" ongesteld worden, soms een paar dagen later dan anders. 
Maar... er zijn ook vrouwen die bloed verliezen rond hun NOD en wel zwanger zijn en blijven! 
Ik zou met dezelfde test nog eens testen na 2 of 3 dagen, als de test donkerder is geworden is er een goede kans dat je zwangerschap gewoon nog goed zit. 
 
@gertjeD kan dat nog na je NOD? Maar denk het niet. Heb echt kei veel buikpijn.
 
@klijn, zeker al een maandverband. Het is helderrood. En heb echt veeeeel buikpijn.
 
Hoii hoii 
 
je kunt nog wel een enige tijd last hebben van innestellingbloeding. Ik dacht tot week 12 van je zwangerschap. Maar ik ken iemand die had na week 12 nog bloedverlies. Dit is uiteraard per vrouw verschillend. Zelf heb ik nooit geen bloedverlies in mijn zwangerschap gehad ( ik ben nu 36w&5d )
Ik weet niet hoeveel bloedverlies je hebt ?! Als je zegt dat het helder rood is en wel een maand verband vol is dan kan het wel zijn dat je gewoon ongesteld bent geworden. Ik zou dit gewoon bespreken met je huisarts. Een bloedtest kan meer uitsluitsel geven en weet je waar je aan toe bent. Ik wens je veel succes en hoop op positief afloop ☺️
 
Terug
Bovenaan