Licht streepje, zwanger?

<p>Hoi allemaal!</p><p>Ik ben nieuw hier omdat ik mij afvraag wat jullie van mijn test vinden? Zwanger? Momenteel dag 27 van mijm cyclus. Het is een kruidvat test.</p><p>Nu wil ik een foto toevoegen maar het lukt niet..iemand een tip hoe ik moet uploaden?</p>
 
ja bij dat allerlaatste icoontje boven het vak waarin je typt. dat vierkantje met die 2punten en dat rondje (landschap)
 
zonder de test te zien--> een streepje binnen de tijd dat de bijsluiter aangeeft is positief hoe licht ook
als je langer wacht dan de test aangeeft (bv na 10 min uitslag niet meer betrouwbaar) dan zou ik opnieuw testen
 
 
Yes, streep is een streep! Anders gewoon morgen nog eens testen, met ochtendurine, hij zou steeds donkerder moeten worden! Of een clear blue digital, maar die moet je niet te vroeg doen, volgens mij zijn die minder gevoelig :) alvast voorzichtig gefeliciteerd!
 
Bedankt voor de reacties alvast! Het uploaden lukt niet..lastig. als ik eil invoegen vraagt hij om directe link naar de afbeelding en de afbeeldingsomschrijving. Snap er niets van haha!  ik krijg alleen dit voor elkaar maar dit is geen foto..
 
Een streepje is een streepje ;)
Maar hij moet wel binnen de tijd verschijnen. Probeer morgen ochtend nog even een test van een ander merk. Elke dag gaat je lichaam meer hormonen aan maken, dus dan moet het streepje ook met de dag steeds wat donkerder worden.
Ik wil je heel voorzichtig alvast feliciteren!! 
 
Kruidvat test is volgens mij wel prima. Ik had op dag 35 ook geen hele donkere streep met de early test van kruidvat (cyclus van ongeveer 29 dagen), maar die verscheen wel al na een minuutje. Zolang je binnen de aangegeven tijd dat streepje ziet, ben je echt zwanger. 
 
Dank je wel voor jullie reacties! Inmiddels nog steeds een licht streepje zichtbaar. Vandaag een clear blue digitale termijn test gedaan. Deze gaf aan 'niet zwanger'.. erg lastig zeg! Over twee dagen maar weer testen:)
 
Terug
Bovenaan