Licht streepje zwangerschapstest

<p>Heey  </p><p>Ik ben even radeloos ik heb al sinds vorige week hele lichte streepje op me zwangerschapstest heb gisteren een bloedonderzoek laten doen maar maandag pas de uitslag..</p><p>Maar streepje is toch streepje als je geen hcg aanmaakte dan kreeg je toch niets te zien op de test ..hebben meerdere dit van jullie gehad of herkennen jullie dit ...</p><p>Kan het zijn dat ik minder snel hcg aanmaak??</p><p> </p><p> </p>

De èèn maakt sneller hgc aan dan de ander. Tussen mijn 1e en mijn laatste test duurde het het heel lang voordat het een dikke streep was. Gefeliciteerd! 

Als 1 test een streepje heeft, hoe dan ook ben je gewoon zwanger punt. :) ik heb alleen de dag erna nog een clear blue gedaan met de woorden zwanger erop en toen was het gewoon duidelijk. 
Testen hoeven niet op te lopen. Sommige blijven licht van kleur. Zonde van je geld ook. Je bent gewoon zwanger!!! 

Je ziet al veel eerder in je bloed dat je zwanger bent. Zwangerschapstesten beginnen op te lichten vanaf meer dan 25 deeltjes hcg in urine. In bloed ben je vanaf 6 deeltjes officieel zwanger. 
Een vals positieve test ga je nooit krijgen, dus als je urinetest positief is, dan is je bloedtest zeker positief.

Terug
Bovenaan