Licht streepje

Hallo dames,

Ik heb maandagavond een test gedaan en die was negatief. Dinsdag ochtend heb ik er nog eentje gedaan en op het moment zelf zag ik niks. Ik ben toen mezelf snel gaan klaar maken en ben toen naar school gegaan. Toen ik 2/3 uurtjes terug kwam zag ik een lichte roze streep. (Zie foto op toegevoegde link) wat kan dit betekenen? Ik ga morgenochtend nog een keer proberen met ochtend urine.

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=jt5vs8&s=9#.WlZdEiu0uEc
 
Zo zag mijn streep je er ook uit, maar wel binnen een paar minuten.
Het kan 2 dingen betekenen, of hij is ingedroogd of je hebt al een heel klein beetje HCG in je lichaam en dit is een hele prille zwangerschap.
Wanneer is je NOD?

Ik hoop voor je dat het het 2e is...
 
Jaa idd, ik weet ook niet binnen Hoelang dit is gebeurd omdat ik weg was. Nou ik heb vorige week bloeding gehad, was rond de zelfde tijd dat ik ook ongesteld moest worden en ook wanneer een eventuele innesteling plaats had moeten vinden als dat zo is. Mijn bloeding was wel veel minder en minder pijnlijk dan ik van mezelf al jaren gewend ben. 
 
Nou, ik heb goede hoop als ik dit zo lees...
Succes wijfie, laat je het even weten als je morgenochtend getest hebt...
Ik ben natuurlijk wel benieuwd! :)
 
Ik heb ook wel eens zo een test gehad maar dat was echt door het opdrogen. Dus het kan alle kanten op, hoop voor jou de beste?. Laat je weten als je opnieuw getest hebt
 
 
Terug
Bovenaan