Licht streepje?

<p style="text-align: left;">Vanochtend deze 2v5 kruidvat test gedaan, hoever ik in mijn cyclus zit weet ik niet precies omdat mijn spiraal er van september pas uit is en ik sinds dien ook niet meer ongesteld ben geworden. Heb wat kwaaltjes dus vandaar de test, ik dacht een heel licht streepje te zien (foto is van 5 minuten na de test) </p>

Ik kan de foto ook niet zien, mijn eerste test was ook een licht streepje, (4 dagen later een nieuwe gedaan & een duidelijke streep te zien) dus ik zou de test een aantal dagen later nog eens doen, met de duidelijke streep was de urine opvangen en met een stopwatch de exacte tijd bij houden, 1e test was plassen over het stripje (niet zn succes). Suc6 :)

Ik kan de foto ook niet zien, mijn eerste test was ook een licht streepje, (4 dagen later een nieuwe gedaan & een duidelijke streep te zien) dus ik zou de test een aantal dagen later nog eens doen, met de duidelijke streep was de urine opvangen en met een stopwatch de exacte tijd bij houden, 1e test was plassen over het stripje (niet zn succes).

Terug
Bovenaan