licht streepje...

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik zit te trillen op mijn stoel.....want ik heb net getest en heb 2 streepjes.....ik kan het haast niet geloven..!!! ook een licht streepje betekent toch dat je zwanger bent??

Liefs Dre

Gefeliciteerd !!
Het gevoel dat je ineens twee streepjes ziet........wat een gevoel moet er door je heen gegaan zijn !

Geniet ervan !

idd.

een licht streepje is ook zwanger.
als je later nog een x test zal het streepje duidelijker zijn.
gefeliciteerd!

hee dre!!
zo waren we gister nog aan het mailen en wat blijkt nu???zwanger!!!

gefeliciteerd hoor en een hele goede zwangerschap gewenst meid!! lekker genieten!!

liefs sweety (6w5d zw)

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties...Het voelt nog zo onwerkelijk, anderhalve week geleden zat ik nog bij de dokter en nu test ik gewoon positief!!! Vandaar dat ik me zo rot voelde/voel maar nu weet ik waar ik het voor doe, ik kan het nog niet geloven...En wat moet ik nu allemaal doen en....iehhhhh echt niet te beschrijven. Na 9 rondes is het raak.....Ik ben nu alleen thuis mijn man weet waarschijnlijk ook niet wat hem overkomt....

Ja idd sweety gisteren nog aan het mailen over hoe onzeker het was en nu 24 uur later een streepje wijzer!!! raar he.

Groetjes
Dre

hoi dre,

Wat super!!!! Gefeliciteerd!
Ik heb wel even een vraagje aan jou, je zegt dat je je rot voelt/voelde, wat voelde je dan? Ik heb namelijk mij nod aankomend weekend, maar ik heb me de afgelopen dagen zo  beroerd gevoeld. Ik heb buikpijn, misselijk,   moe (dus wie weet....), had jij dat ook?

In ieder geval een fijne zwangerschap toegewenst!

sasja

Heey meis!

Wat onzettend leuk!! Geniet er volop van!!! :D:D
Volgens mij op zo'n moment, kan wel janken van blijdschap!!!

Liefs!!

hoi,

Om je vraag te beantwoorden, ik had/buikpijn, kokhalsneigingen (1 hele dag en dat is tot nu toe genoeg) ontzettend moe, pijnlijke borsten enz....

Ik hoop voor je dat het bij jou ook raak is!!!

groetjes

Terug
Bovenaan